Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Ogólnie o uniwersum > Gothic II: Noc Kruka > Pomoc
Przeładuj stronę Poradnik Do Gothic 2 Noc Kruka

Zamknięty Temat
Narzędzia wątku Wygląd
Nieprzeczytane 23-01-05, 21:39   #1
Eugeniusz
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: styczeń 2005
Posty: 1
Red face

PORADNIK z <a href=\'http://www.rpg.smars.pl/\' target=\'_blank\'>http://www.rpg.smars.pl/</a>


Zaczynamy jak w zwykłym Gothicu 2 w wierzy Xardasa. Wita nas i odrazu przechodzi do sedna sprawy. Informuje nas o smokach i o wielkim magicznym artefakcie znajdującym się gdzieś w Królestwie Myrthany.

Noc Kruka:
Przeszukujemy wierzę Xardasa i od razu rzucą się nam w oczy przedmioty, których tam nie było w podstawowej wersji Gothic2. Warto pamiętać ze z pietra wierzy można zeskoczyć na połke znajdująca się trochę niżej z której można pójść za wierze tam znadują się zwoje i mikstury. Wychodzi się z wierzy i kierujemy się do kotliny gdzie siedzi Lester. Początkowe potwory nie powinny nam sprawiać problemów. Kiedy podchodzimy do Lestera ten nas wita tak jak w normalnym Gothicu 2 tylko że mamy nową opcję rozmowy z nim jaką jest "Czy znasz jakiś sposób na dostanie się do miasta" Daje on nam misję "10 ziół dla Constantina" Zabijamy wszystko co się da zabić w tej kotlince (plądrując znajdującą się tam jaskinie) i wychodzimy z niej w kierunku farmy Lobarta. Po drodze spotkamy człowieka walczącego z goblinami to Cavalorn - nasz kolega z koloni górniczej. Na razie nie gadamy z nim i kierujemy się do bandyty, który jest kilkanaście metrów dalej i odpowiednio z nim rozmawiamy a by go przekonać do nas i żeby wyjawił imię Dextera. Kierujemy się dalej na farmę Lobarta i wykonujemy wszystkie misje (w budynku przy Lobarcie są dwie sakwy ze złotem jeden obok lóżka a druga schowana w snopkach siana, jeszcze jedna sakwę można znaleźć przy kamiennym kręgu zaraz obok farmy), aby otrzymać taniej strój roboczy oprócz zabijania bandytów ale powiedzieć Maletehowi ze zajmiesz się sprawą. W drodze do Cavalorn zagadujesz do bandyty i mówisz że chłopi wiedzą gdzie jest ich kryjówka, dostajesz doświadczenie a on ucieka prosto na Cavalorna, który jednym strzelam z łuku go zabija. Teraz wracamy do Cavalorna i z nim gadamy. Ten po krótkiej rozmowie rozpoznaje nas jako tego zioma z koloni karnej i proponuje nam pracę oraz daje nam "Miecz na wilki" i parę mikstur. I wyruszamy z nim do leża bandytów tam wybijamy wszystkich i odzyskujemy list który ma przy sobie Brago. Wtedy Cavalorn się do nas odzywa że mamy go zanieść Vatrasowi. I tak też idziemy zrobić. Wracamy na farmę lobartha i kupujemy ubranie robocze. I kierujemy się do miasta. Przed murami stoi pirat Greg który jest wpożo ziomem. Przeprowadzamy z nim rozmowę i dajemy mu nasz strój roboczy aby mógł wejść do miasta. My zaś wykorzystujemy misję od Lestera mówiąc strażnikowi że mamy rośliny dla Constantina. Otrzymujemy 100okt. doświadczenia. Wchodzimy do środka i spotykamy Lothara. Ten zaś mówi nam regóły panujące w mieście i dziwne wydarzenia jakie miały miejsce ostatnio w mieście. Otrzymujemy misję "Zaginieni ludzie" polegającej na odnalezieniu jak największej liczby zaginionych. Udajemy się do Vatrasa ten zaś pyta się nas kim jesteśmy czego szukamy w mieście to samo co przy błogosławieństwie. I opowiada nam o magach wody i o ich ekspedycji. Otrzymujemy od niego jedną z czterech części klucza służącego do otwarcia magicznych wrót do nowego świata jakim jest Jharkendar. Owy ornament mamy dać Laresowi w porcie. Przed pójściem do niego wypada zapytać się Vatrasa o zaginionych ludzi. Odpowiada nam o Elvricku - czeladniku Thorbena i każe nam się udać do mistrza ślusarki Thorbena, i mówi nam o Przemytnikach broni. Udajemy się do Thorbena a ten opowiada nam o Elvricku i każe nam rozejrzeć się po dzielnicy portowej. Idziemy do "Czerwonej Latarni" i rozmawiamy z Bromorem. Ten nam zleca misję "Lucja"; polegająca na odnalezieniu złotego kilicha. Idziemy do Laresa i dajemy mu ornament i wypytujemy go o członków kręgu wody o którym wcześniej Vatras nam powiedział. Wypytujemy go o zaginionych na co uzyskujemy cenne odpowiedzi. Lares mówi nam o Martinie który jest w wśród paladynów przy wejściu na przystań, a niedaleko stoi rybak przyjaciel jednego z zaginionych. Wypytujemy się Rybaka i idziemy do Martina i rozwiązujemy problemy ze strażą rybaka i przy okazji wypytujemy się Martina o wszystko co wie. Jak zrobimy wszystkie misje w mieście należy dopiero opuścić Khorinis i udać się na bezdroża w poszukiwaniu zaginionych.

Podsumowanie misji i rozwiązania:

Misja: 10 ziół dla Constantina
Pracodawca: Lester
Opis: Idzie się do Lestera i zadaje się mu pytanie jak się dostać do miasta. Idziemy do miasta i mówimy strażnikowi, że mamy zioła dla alchemika nagroda: 100pkt. doświadczenia

Misja: Zaginieni ludzie
Pracodawca: Vatras, Lothar, Lares
Opis: Rozmawiamy z którymś z pracodawców i próbujemy odnaleźdz osoby zaginione lub które spotkaliśmy w koloni górniczej. Należy podążać śladem broni (szpad) i dotrzeć do przemytników (za farmą bengara znajdujemy Elvricka pilnowanego przez 3 bandytów.
Należy udać się na plażę pod latarnią Jacka i tam napotkamy Skipa - pirata który da nam misję odebrania trunku od Baltrama i zaznaczy nam na naszej mapie siedzibę dextera.

Misja: Człowiek o dziwnym wyglądzie
Chodzi tu o Grega - przywódcę bandytów, któremu należy oddać swój strój farmera. Później można go znaleźć na targowisku i przed tawerną "Martwa Harpia" Dajemy mu 50 sztk złota i zyskujemy sobie przyjaciela i to jakiego. Idziemy z nim do jaskini goblinów gdzie znaleźć można statuetkę innosa - pozwalającą nam wejść do klasztoru i miejsce oznaczone literą X gdzie można kopać znajdujemy tam złoto które dajemy Gregowi. Następnie udajemy się z nim na farmę onara i każe nam wykopać jego skarby w 4 miejscach. Dokładnie on to nam opisze (wszystkie są na płaskowyżu obok farmy bengara) dajemy mu te skarby i idziemy do Dextera (jak ktoś chce sobie zostać najemnikiem to niech lepiej wcześniej pogada z Cordem) Idziemy do dwxtera i wypytujemy go o wszystko co sie da i następnie znowu gadamy aby razem go zabić. Walczymy z Dexterem a tu nam na pomoc przybywa Gregi i wspulnie wybijamy bandytów. Przy dexterze znajdujemy list od Kruka który należy wręczyć Vatrasowi.

Misja: Lucja
Pracodawca: Bromor
Opis: Bromor opowiada nam o jednej z dziewczyn z burdelu i o swojej pamiątce - złotym kielichu. Dowiadujemy się od Nadji że ona miała chłopaka Elvricka i że poszła z nim na przechadzkę. Okazało się że zaginęli. Trzeba się udać za farmę sekoba i tam znajdziemy obóz bandytów - przemytników broni gdzie możemy zdobyć dowód że Fernando z górnego miasta jest winny przemytowi i można znaleźdz list od lucji i kielich który chce Bromor. Wracamy z kielichem a list oddajemy Ervlickowi jeżeli go uratowaliśmy.

Misja: Kłopoty ze strażą
Pracodawca: Farim
Opis: Owy rybak mówi nam o swoim koledze Wiliamie jednym z zaginionych i ma przez to problemy bo posądzono go o zabicie Wiliama . Należy się udać do Martina - strażnika niedaleko przystani i z nim zagadać następnie powrócić do Fe......

Misja: Krąg wody
Pracodawca: Vatras i Cavalorn
Opis: Wystarczy wykonać misję Zaginieni ludzie i kilka misji dla Saturasa i magów wody w Khorinis pod tą piramidą
Po zabiciu Dextera i wykonaniu misji Zaginieni ludzie otrzymujemy rozkaz od Vatrasa aby udać się na spotkanie do tawerny. Uwaga najlepiej wykonać najpierw misję Prychająca bestia bo Gayn bo on będzie atakowany przez 3 kelery. W tawernie uzyskujemy zbroję pomocnika magów wody
Kontynuacja:
Po wykonaniu misji wyżej wymienionych oprócz krąg wody należy udać się do Laresa i dać mu ornament od Vatrasa wtedy może cię on zaprowadzić do Saturasa i magów wody czyli pod samą piramidę. Będzie się on pytał czy idziesz z nim dalej oczywiście dajemy tak. Przy jednym z takich postoi zmieni zbroje na zbroję pomocnika magów wody i opowie krótką historię teraz prowadzi nas pod samą piramidę. Daje nam ornament i każe wejść do wykopalisk przed piramidą. Pełno tam goblinów szkieletów więc trudno się przez nie przedostać bo są o wiele mocniejsze. Gadamy z saturasem i otrzymujemy następujące misje.

Misja: Riordian
Pracodawca: Saturas
Opis: Po oddaniu saturasowi ornamentu każe nam udać się do Riordiana - maga wody który jest głębiej w świątyni gdzie się znajduje Saturas. Idziemy do niego i misja wykonana


Misja: Portal
Pracodawca: Nefarius
Opis: Nefarius każe nam znaleźć 3 kawałki ornamentu który ma otworzyć portal do nowego świata. Udajemy się do kamiennego kręgu za farmą lobarta i spotykamy tam Cavalorna gadamy z nim i otwieramy krg wciskając przyciski na skałach. Jak znajdziemy i naciśniemy 3 to gadamy z Cavalornem i mówi nam że mamy sięudaćdo miasta i pogadać Vatrasem. Ten nas kieruje do górnego miasta i gadamy z Lotharem i kreujemy się do Lorda Hagena, ten nam daje część ornamentu. Następnie idziemy do Laresa i on nas zaprowadzi do lasu gdzie spoczywa kolejny artefakt w kamiennym kręgu. otwieramy go i wyskakuje kamienny strażnik. Po zabiciu zabieramy ornament i idziemy do kamiennego kręgu na farmie Sekoba i go otwieramy. I zabijamy kamiennego strażnika i bierzemy ornament i wracamy do Nefariusa.

Misja: Piedestały teleportacyjne
Pracodawca: Cronos
Opis: Karze nam sprawdzić teleport za oberżą "Pod martwą harpią" i kilka innych wszystkie są połączone jedną siecią i wystarczy wchodzić do teleportu i znowu z powrotem do niego. Wstąpić do oberży po klucz do jednego i teleportować się dalej. Aż wrócimy z powrotem do piramidy.
Kontynuacja:
Po wykonaniu wszystkich misji dla magów wody w Khorinis i otrzymania stroju kręgu wody Saturas daje nam pierścień dzięki któremu przekręcamy przełącznik aby otworzył się portal. Włącza się fajna animacja i fajowa muza i wchodzimy do portalu. Wczytuje się nowy świat w którym gra bardzo płynnie działa i wczytuje się przez 5 s więc nie martwcie się śmiercią. Okazało się że zostaliśmy wyrzuceni na drugą stronę po 10 dniach i Saturas i magowie gorączkowo nas poszukiwali w nowym świecie. Zginął przez to jeden z pomocników magów ziom zwany Lance. Musimy go odszukać a raczej jego ciało. Wszyscy magowie nam zlecają kila misji:

Misję z nowego świata w tym momencie:

Misja: Kamienie ogniskujące
Pracodawca: Merdarion
Opis: Od jednego z magów wody dowiadujemy się, o aktywacji piedestałów teleportacyjnych. Mówi nam że trzeba spróbować je aktywować. Daje nam jeden kamień i najlepiej iść spowrotem do komnaty gdzie się pojawiamy po wejściu przez portal do nowego świata. Tam zobaczymy piedestał na kamień kładziemy go na nim a teleport się aktywuje. Wracamy tak do tego maga i po kolei daje nam 5 kamieni ogniskujących.
Położenie kamieni:
• Świątynia na środku mapy
• Kanion - w jaskini
• Bagna
• Obóz bandytów (wyższa część)
• Południowe zbocza (Tun)
Po 2 czy 3 aktywacji portali Merdarion kieruje nas do Saturasa bo nas wezwał.

Misja: Relikwia
Pracodawca: Saturas
Opis: Saturas daje nam misję znalezienia śladów starożytnej kultury.
Wystarczy przynieść mu tablice z grobowców kapłanów adanosa.

Misja: Domy pradawnych
Pracodawca: Riordian
Opis: Riordian każe nam zbadać i oczy.ścić z ewentualnych potworów grobowce pradawnych kapłanów Adanosa. Tam znajdujemy te tablice dla saturasa, a czerwona tablica to też przepustka do obozu bandytów.

Misja: Strój Bandyty
Pracodawca: Chyba Saturas
Opis: Od jednego z magów dowiadujemy się o sposobie aby dostać się do obozu bandytów tak aby mogli z nami gadać. Udajemy się na zachód i spotykamy Aligatora Jacka i gadamy z nim i może nas zaprowadzić do obozu piratów. Dostajemy wtedy misję którą można wykonać idąc cały czas z nim. Prowadzi nas najpierw w ślepy zaułek zabijamy tam z nim szczury i wybieramy właściwą drogę razem z nim. Po drodze można zobaczyć siedzącego pirata gadamy z nim i idziemy dalej z Jackiem. Prowadzi nas przed kanion i każe nam się udać do obozu który jest przed kanionem. Aby się dostać do obozu trzeba zapłacić ale żeby zmniejszyć zcene gadamy z ziomem co chce kse od nas i daje nam misję "Wieża" rozmowa z tym siedzącym piratem też zmniejszy nam koszt wejścia do obozu. Możemy wziąć sobie piratów krojących dechę i budujących palisadę aby iść do wierzy i rozwiązać te problemy. Jak zrobimy te misje płacimy 100 sztk. złota i wchodzimy do środka. Następnie należy się skierować do chaty gdzie jest flaga piratów i zlać strażnika lub przekupić zabrać mu klucz i okraść chatę. Jak wychodzimy łapie nas Greg i wysyła Fransisa tego strażnika na ciężkie roboty. Greg daje nam strój pirata i mamy się udać z piratami których wybierzemy na polowanie. Celem będą brzytwy. Jak to zrobimy wracamy do Grega i ten kieruje nas do jednego ze swoich ludzi . Dostajemy strój i idziemy do obozu bandytów

Misja: Droga pełna niebezpieczeństw
Pracodawca: Aligator Jack.
Opis: Wystarczy że pogadamy z nim na zachód od wielkiej świątyni i podążymy za nim aż się do nas odezwie przed klasztorem.

Misja: Wieża
Pracodawca: pirat przed obozem
Opis: W wieży piratów. Piraci tam przesiadujący zostali wyrżnięci przez bandytów musimy ją odbić i wrócić do pracodawcy. Wieża znajduje się na południowy wschód od obozu.

Misja: Polowanie na Brzytwy
Pracodawca: Greg
Opis: Greg karze nam udać się z drużyną piratów na polowanie do kanionu. Najlepiej wsiąść zioma Skipa bo ma łuk i samych siłaczy albo po prostu wszystkich naraz. Idziemy do kanionu na północ i zabijamy 9 brzytw i wracamy do Grega.

Misja: Złoty kompas
Pracodawca: Garett
Opis: Kupiec piratów każe nam znaleźć kompas Grega który znajduje się na południe od obozu zakopany w piachu musimy znaleźć kilof i wykopać kompas i oddać go temu kupcowi. Uwaga na płonące jaszczury n plaży.

Misja: Zaginiony przyjaciel
Pracodawca: Owen
Opis: Przyjaciel tego człowieka zaginął i wpadło przepaści którą znajdziemy na poziomie pracodawcy. Skaczemy do tej groty i dostajemy atuty kaskaderskie + 100 exp. Tam zabijamy topielce i znajdujemy ciało zaginionego. Wracamy do Pracodawcy i misja zakończona.

Misja: Handel Grogiem
Pracodawca: Skip
Opis: Skip - jeden z piratów zleca nam znalezienie zaginionych handlarzy grogów. Idziemy nad jezioro znajdujące się na wschód od obozu bandytów i tam szukamy jaskini na skałach. Wspinamy się i znajdujemy ciała dwóch piratów. Zabieramy od jednego pierścień i dajemy go jego właścicielowi z obozu bandytów. Skipa trzeba poinformować o znalezieniu trupów i należy mu przynieść 20 butelek grogu. Następnie znaleźć mordercę ale tego dowiadujemy się na bagnach.
Teraz należało by udać się do obozu bandytów ale przed tym ubrać się w nowo co zdobyty strój, ale poza obozem piratów (magowie nie będą cię atakowali) Udajemy się na bagna na wschodzie mapy i dostajemy się przed bramę i gadamy z Franco.

Misje w dostępne w tej chwili:

Misja: Polowanie na Bagnie
Pracodawca: Franco
Opis: Franco mówi nam, jeżeli zdamy jego próby, to pozwoli nam wejść do obozu. Karze nam znaleźć zioma Logana, którego spotkamy na północy bagien w jaskini. Po rozmowie z nim udajemy się na małe polowanie na błotne węże i zabijamy takiego jednego w którym znajduje się poszukiwany Lou i jego klucz do gospody . Wracamy do Franco i daje nam kolejną misję.

Misja: Kamienna tablica na bagnach
Pracodawca: Franco
Opis: Franco karze nam pogadać z Edgorem którego znajdziemy na południe od bramy obozu. Gadamy z nim i udajemy się do jednego z grobowców pradawnych kapłanów i odzyskujemy stamtąd tablicę. (grób tego kapłana jest na południu bagien na wyżynie) Zabijamy tam kilka kamiennych strażników. Wracamy do Franco i go zabijamy bo nas po prostu wykożystał. Następnie wchodzimy do obozy bandytów pokazując strażnikom tą tablicę.
Wchodzimy do obozu i od razu rzuca nam się w oczy Carlos wychodzący z obozu. Teraz on musi zastąpić Franca po jego śmierci. Zwiedzamy obóz i od razu nam się rzuca w oczy duży budynek po lewej (kuchnia i bar) Wchodzimy i tam możemy zobaczyć Snafa i Lucję, orz Logana jeżeli go poinformowaliśmy o śmierci Franco.

Misje dostępne w tej chwili:

Misja: Napój Lou
Pracodawca: Snaf
Opis: Snaf opowiada nam, że jego kucharz gdzieś zniknął i daje nam recepturę robienia napoju. Musimy zebrać składniki i przygotować napój następnie poinformować Snafa
Wychodzimy z kuchni i podchodzimy do Fortuno stojącego naprzeciwko kuchni. Gadamy z nim i on cały czas coś bredzi o zielonym nowicjuszu. Otwieramy jego skrzynie wyciągamy recepturę i robimy skręta przy stole alchemicznym. Następnie dajemy Fortuno skręta i opowiada nam o sobie. Musimy teraz się udać do zrywacza ziela z przed obozu (Miguel). Pytamy go o lekarstwo dla Fortuno i daje nam recepturę na miksturę, którą również jak skręta robimy na stole alchemicznym. Dajemy wywar Fortuno i misja wykonana.
Uwaga do mikstury są potrzebne składniki które są wypisane w recepturze

Misja: Paczka stali
Pracodawca: Huno
Opis: Huno chce abyśmy się udali po stal od bandyty Juana który znajduje się na południowym wschodzie bagien. Kupujemy i wracamy do Huna.

Misja: Paczka Wytrychów
Pracodawca: Fisk
Opis: Udajemy się do Juana jak w misji od Huna i zabieramy Juanowi paczkę wytrychów. Wracamy do Fiska i misja wykonana.

Misja: Nielojalni
Pracodawca: Esteban
Opis: Esteban głowa bandytów z dolnego poziomu skarży się nam o nielojalnych ziomach z obozu. Karze nam rozwiązać ten problem. Jest to misja robienia w konia Estebana. Najpierw wypytujemy kopaczy o wszystko co się da. Następnie pomocnika Huna Paula wkużamy aż nam opowie o przywódcy nielojalnych. Zabijamy tak sobie Senyana stojącego przy jednym z kopaczy, a kopacz ten zacznie gadać o przywódcy nielojalnych. Okazuje się że jest nim Huno i odpowiednio z nim gadamy aby nas skierował do gospody na spotkanie z Fiskiem. Fisk opowie nam plan zabicia Estebana w sposób zabójcy. Idziemy do Estebana i gadamy mu że jest chłop, który jest jednym z nielojalnych i że jest w tawernie. Esteban wyśle swoje straże aby go zlikwidowali, a my zabijamy samego Estebana. Wracamy do Fiska który zabił straże Estebana i misja wykonana.

Misja: Zabójca Piratów
Pracodawca: Bezimienny
Opis: Zabijamy Juana z bagien i idziemy poinformować o tym jednego z piratów. Teraz udajemy się do Thorusa i daje nam misję przyprowadzenia mu kopaczy z dolnego poziomu obozu. Dajemy kopaczą po tablicy czerwonej i wracamy do Thorusa.
Wchodzimy do kopalni i możemy tam zrobić misje

Misje w dostępne tej chwili:

Misja: Pełzacze
Pracodawca: Ganz
Opis: Ganz skarży się na pełzacze które zajęły jeden z szybów kopalni. Musimy je zlikwidować i wrócić do niego. Jak to zrobimy przybywa do nas Bloodwyn, którego zabijamy i odcinamy mu głowę.

Misja: Uwolnić zaginionych
Pracodawca: Bezimienny
Opis: W kopalni znajdziemy zakończenie na misję "Zaginieni" musimy pogadać z ich strażnikami oraz z jednym z zaginionych w kopalni. Następnie udajemy się do Thorusa z głową Bloodwyna i pytamy się o zgodę na wypuszczenie więźniów, można też samemu strażnikowi pokazać głowę Bloodwyna. Uwalniamy więźniów i misja wykonana.
Dzięki głowie Bloodwyna możemy wejść do komnat Kruka gdzie znajdziemy ciężki pancerz strażnika z Gothica 1. Przeszukujemy świątynię i pojawia się filmik jak to Kruk wchodzi do świątyni Adanosa. Udajemy się do Saturasa.
Saturas każe nam udać się do Myxira który nam zleca misję:

Misja: Strażnik śmierci
Pracodawca: Myxir
Opis: Myxir karze nam udać się do grobowca Quarhodrona, którego należy wzbudzić z martwych za pomocą rymowanki na liście, którą dał nam Myxir. Odpowiadamy mu na pytania w kolejności
• Strażnik śmierci
• Wojownik
• Kapłan
• Wojownik
• Gelehrte
• Uzdrowiciel
• Tego nie wiem
Jak odpowiemy to daje nam tablice która otworzy nam wejście do świątyni Adanosa.
Udajemy się do świątyni Adanosa i otwieramy bramę dzięki tablicy ducha. Napotkamy tam się na kilka pułapek:
1 pułapka kolce z sufitu
naciskamy środkowy guzik, następnie ten całkowicie na lewo, następnie ten całkowicie na prawo. Otwierają się drzwi
Kolejna przeszkoda to kolce z ziemi wystarczy wybrać właściwy korytarz.
Kolejna do zapadające się płyty. Musimy wejść kawałek czarnego miejsca od lewej ściany i biec i skakać i jesteśmy na drugim brzegu świątyni.
Ostatnia pułapka to właściwa dźwignia.
Musimy stanąć na środku zakrwawionego pokoju i zagadać do ducha tam się kręcącego. On nam naciśnie dźwignie a my bezpiecznie wchodzimy do następnego pokoju, na walkę z krukiem.
Jak pokonamy Kruka wszyscy kamienni strażnicy zginą a my teleportujemy się do Saturasa i daje nam gratulację i ostatnią misję

Misja: informacje dla Vatrasa
Pracodawca: Saturas
Opis: Saturas daje nam ostatnią misję polegającą na spotkaniu się z Myxirem w mieście, który będzie się modlić w mieście w kaplicy adanosa.
RPG
Eugeniusz jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 25-01-05, 18:48   #2
Elrond
Czarny Goblin
 
Zarejestrowany: styczeń 2005
Skąd: z Rozkazu Inosa
Posty: 104
Domyślnie

GDzie znadę tego quahedrina czy jak mu tam ??
RPG
Elrond jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 27-01-05, 18:09   #3
adamex
Skazaniec
 
Zarejestrowany: wrzesień 2004
Posty: 146
Domyślnie

mam pytanie-jak dostawaliscie sie do obozu bandytow? po kolei wybijajac wszystkich bvandytow i kruka czy normalnie robiuliscie zadania??
ha i jeszcze jedno jak dla vatrasa zalatwic tego zmiennika czy jakos tak zeby vatras pomogl nbaprawic oko magowie wody inni nic nie mowia o takim czyms nie ma opcju zeby ktos poszedl na miejsce vatrasa
RPG
adamex jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 28-01-05, 11:38   #4
Sir_user
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: styczeń 2005
Posty: 18
Domyślnie

Cytat:
Originally posted by xardas111+Jan 26 2005, 04:26 PM-->CYTAT(xardas111 @ Jan 26 2005, 04:26 PM)
Cytat:
gdzie jest ten Quarhodron
141618
[/b]
tam gdzie magiczna kusza (ten grobowiec jest nawet naniesiony na mape tak jak wszystkie budowle z kamiennymi tablicami wiec nie wiem dlacego macie problem ze znalezieniem grobowca

adamex
@Jan 27 2005, 05:09 PM
mam pytanie-jak dostawaliscie sie do obozu bandytow? po kolei wybijajac wszystkich bvandytow i kruka czy normalnie robiuliscie zadania??
ha i jeszcze jedno jak dla vatrasa zalatwic tego zmiennika czy jakos tak zeby vatras pomogl nbaprawic oko magowie wody inni nic nie mowia o takim czyms nie ma opcju zeby ktos poszedl na miejsce vatrasa
142233
do obozu bandytów dostajemy sie w zbroji bandyty która dostajemy od kapitane grega za questa (wybicie chyba 6 potworków w kanionie)

aby załatwic zastepstwo dla vatrasa należy zabic kruka i pogadac z saturasem on wysle maga (cos na m [myrxian?])
RPG
Sir_user jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 31-01-05, 08:54   #5
Masikvc
Zbanowany
 
Zarejestrowany: styczeń 2005
Posty: 13
Domyślnie

w ktorej to kaplicy byl quahedrina i z ktorego teleporta jest tam najszybciej dotrzec z gory thx :(
RPG
Masikvc jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 01-02-05, 02:32   #6
Bubby
Golem
 
Bubby awatar
 
Zarejestrowany: grudzień 2004
Skąd: Kaczogród
Posty: 1 197
Domyślnie

Cytat:
Originally posted by Eugeniusz@Jan 23 2005, 08:39 PM
PORADNIK z <a href=\'http://www.rpg.smars.pl/\' target=\'_blank\'>http://www.rpg.smars.pl/</a>
140339
Ayy, to bardziej solucja, niż poradnik.

Poradnik był by bardziej w stylu "w tym rejonie znajdziesz tego typu rośliny". "Szukasz kogoś, jest w tej okolicy". "Unikaj lasów na niskim lev postaci" itd.
__________________
siakaś sygnatura
RPG
Bubby jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 01-02-05, 09:00   #7
ThoruS
Skazaniec
 
Zarejestrowany: listopad 2003
Skąd: ze Starego Obozu
Posty: 325
Wyślij wiadomość przez AIM do ThoruS
Domyślnie

Cytat:
Originally posted by Masikvc@Jan 31 2005, 08:54 AM
w ktorej to kaplicy byl quahedrina  i z ktorego teleporta jest tam najszybciej dotrzec z gory thx
144493
jesli ci chodzi o Quarhodrona to najblizej jest dostac sie tam teleporten "do doliny" czyli ten niedaleko chaty Eremita
__________________
"Za Gomeza!"



-*- GG: 3038702 -*-
RPG
ThoruS jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 02-02-05, 08:39   #8
Masa2500
Zbanowany
 
Zarejestrowany: luty 2005
Posty: 35
Domyślnie

[quote]
tam gdzie magiczna kusza (ten grobowiec jest nawet naniesiony na mape tak jak wszystkie budowle z kamiennymi tablicami wiec nie wiem dlacego macie problem ze znalezieniem grobowca



w tej kaplicy nie ma kamiennej tabliczki leszczu a poza tym nie jest naniesiony na mape
RPG
Masa2500 jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 04-02-05, 14:13   #9
Warrior Within
Krwiopijca
 
Zarejestrowany: styczeń 2005
Posty: 28
Domyślnie

hie hie hie hie hie hie hie hie, nie ma to jak dawać cudzy opis, albo raczej publikowac, ale i tak dzienki ci za to bo niekótrym bedzie łątwiej przejsć grę!! pozdrawiam wszystkich gracz w NK!!
__________________
Co MnIe NiE zAbIjE tO wZmOcNi!! :P
RPG
Warrior Within jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 04-02-05, 21:02   #10
elTadziko
Czarny Goblin
 
elTadziko awatar
 
Zarejestrowany: styczeń 2005
Skąd: Oława
Posty: 137
Wyślij wiadomość przez AIM do elTadziko
Domyślnie

Według mnie gra z poradnikiem w Gothica to barbarzyństwo, które jest bez sensu! Co to za przyjemność grać z pomocą? Powinno się samemu odkrywać fabułę, która przynosi kolejne radości. A te zadania nie są aż takie trudne żeby sobie z nimi nie poradzić :/
RPG
elTadziko jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 04-02-05, 22:27   #11
Bubby
Golem
 
Bubby awatar
 
Zarejestrowany: grudzień 2004
Skąd: Kaczogród
Posty: 1 197
Domyślnie

Cytat:
Originally posted by elTadziko@Feb 4 2005, 08:02 PM
Według mnie gra z poradnikiem w Gothica to barbarzyństwo, które jest bez sensu! Co to za przyjemność grać z pomocą? Powinno się samemu odkrywać fabułę, która przynosi kolejne radości. A te zadania nie są aż takie trudne żeby sobie z nimi nie poradzić :/
147128
Ale dla niektórych normalne granie to zaduży trud. Znam kloesia który nie potrafi grać w żadną grę, jeśli nie ma w ręku dokładnej solucji oraz wpisanych kodów.
Bardzo szkoda mi takich ludzi.
__________________
siakaś sygnatura
RPG
Bubby jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 04-02-05, 22:36   #12
czorny
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: luty 2005
Posty: 8
Domyślnie

Małe sprostowanie co do tych guzikow. U mnie najpierw trzeba wdusic ten calkiem na lewo potem calkiem na prawo i dopiero teraz srodkowy.
RPG
czorny jest offline  
Góra
Zamknięty Temat


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Gothic II - Noc Kruka Dark Mambus Dyskusja 8 17-06-06 10:13


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.