Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Modding > + > Publikacje modderów
Przeładuj stronę Budzis Skrypt Mod 4.0

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
Nieprzeczytane 23-03-12, 22:15   #1
RafalBudzis
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2012
Skąd: Wałbrzych (Dolny Śląsk)
Posty: 9
Domyślnie Budzis Skrypt Mod 4.0

Modyfikacja dodaje dużo nowości pozostawiając fabułę bez zmian. Premiera wersji 4.0 najprawdopodobniej odbędzie się 12 maja tego roku.

Zapowiedź
http://www.youtube.com/watch?v=K7akeguR_tI

Cała lista zmiana jest dostępna pod adresem
http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html
Lista jest aktualizowana co tydzień.

W dniu premiery dodam link do ściągania do posta więc obserwujcie temat
RPG
RafalBudzis jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 24-03-12, 19:48   #2
Alembik_Vina
Golem
 
Alembik_Vina awatar
 
Zarejestrowany: luty 2010
Skąd: ? - Khardimon fatagh schatar fatagh Beliar - !
Posty: 1 034
Domyślnie

Fajnie będzie jeszcze raz przejść gothic 1 zachowam go na deszczowy dzień Swoją drogą mam ciekawą propozycję lekkiego utrudnienia rozgrywki. Niektóre przedmioty w grze zbyt łatwo zdobyć. Miecze, mikstury, skarby ze starego obozu. Niektóre skrzynie można otwierać i okradać mimo obecności ich właścicieli. Skrzynię Huno i Dariona np, w których są cenne rzeczy. Można by zamknąć te skrzynie na klucze a klucze ukryć w kieszeniach NPC, lub innych miejscach, by nie było zbyt łatwo zdobyć dobrej broni i złota i żeby w G1 wreszcie pojawiły się problemy finansowe, bo trochę dziwne jest to, że w kolonii karnej nawet największy łachmyta może zostać szybko bogaczem.
__________________
Większość magów śmierdzi jak stary but i ma mięso twarde, jak jego podeszwa,
unikaj ich, jeśli ci życie miłe
RPG
Alembik_Vina jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 01-04-12, 12:06   #3
LuQas88
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: kwiecień 2012
Posty: 3
Domyślnie

O tak zgadzam się z przedmówczynią skarby z zamku starego obozu jest zdecydowanie zbyt łatwo zdobyć, czy istniała by techniczna możliwość dodania skryptów, aby tylko gildia strażników miała dostęp do górnej części zamku w SO, to samo tyczyło by się koszar strażników, no bo bądźmy szczerzy SO i NO nienawidzą się i trochę głupio to wygląda jak szkodnik kręci się po całym zamku Gomeza i nikt go nie zaczepia, a on zabiera przedmioty ze skrzyń które tam są, z drugiej strony cień także stoi zbyt nisko w hierarchii SO, aby buszować po pokojach magnatów.
RPG
LuQas88 jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 01-04-12, 16:23   #4
Alembik_Vina
Golem
 
Alembik_Vina awatar
 
Zarejestrowany: luty 2010
Skąd: ? - Khardimon fatagh schatar fatagh Beliar - !
Posty: 1 034
Domyślnie

Gildiami było by to trudno zrobić to by znaczyło kilkakrotnie więcej pracy. Sądzę, że łatwiej będzie ten problem uogólnić. No bo strażnik ze starego obozu też nie powinien kraść strzeżonych przez samego siebie skarbów. Dlatego ten pomysł na klucze. Klucze można ukraść, ale mało kto korzysta w G1 z kradzieży kieszonkowej. Zwiększenie liczby kluczy wszystko by zmieniło. Pewne miejsca stały by się zamknięte dla gracza. To utrudniło by grę.

Ale to, żeby zablokować szkodnikom dostęp do SO jest jak najbardziej rozsądne.
__________________
Większość magów śmierdzi jak stary but i ma mięso twarde, jak jego podeszwa,
unikaj ich, jeśli ci życie miłe

Ostatnio edytowane przez Alembik_Vina : 01-04-12 o 16:26.
RPG
Alembik_Vina jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 01-04-12, 18:10   #5
LuQas88
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: kwiecień 2012
Posty: 3
Domyślnie

Cytat:
Napisał Alembik_Vina Zobacz post
No bo strażnik ze starego obozu też nie powinien kraść strzeżonych przez samego siebie skarbów. Dlatego ten pomysł na klucze. Klucze można ukraść, ale mało kto korzysta w G1 z kradzieży kieszonkowej.
No ale dlaczego nie powinien, to może powiedzmy okraść innego strażnika, magnata z klucza, ale skrzyń już nie powinien, tu w grę wchodzi tylko własna moralność, a w górniczej dolinie liczy się tylko to, aby przeżyć, przecież strażnicy tacy jak Bloodwin, Fletcher, czy ten trzeci Wierzba czy jakoś tak mogą ściągać haracz od kopaczy to dlaczego dla własnego zysku nie mają sobie okraść jakiegoś magnata.
RPG
LuQas88 jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 08-04-12, 01:03   #6
Alembik_Vina
Golem
 
Alembik_Vina awatar
 
Zarejestrowany: luty 2010
Skąd: ? - Khardimon fatagh schatar fatagh Beliar - !
Posty: 1 034
Domyślnie

Nic nie rozumiesz. Jak strażnik jakiś ma klucz, albo stoi przed drzwiami pokoju magnata to jest odpowiedzialny za pokój, za rzeczy w skrzyni jakiej pilnuje i gdy coś zginie z tej skrzyni to biada mu. Pomysł na klucze jest po primo prosty do zrealizowania a po drugie bardzo naturalny a jest bardzo potrzebny, gdyż w gothic1 za łatwo jak na kolonię karną zdobyć rudę i wyposażenie. Włamanie się do zamku Gomeza i okradnięcie wszystkich skrzyń to betka dla byle cienia. Poza tym okradnięcie strażnika skarbów Gomeza powinno być możliwe dopiero na najwyższym poziomie kradzieży kieszonkowej i skradania. Wtedy by się można było zastanowić, czy w ogóle warto wydawać PD na złodziejstwo bo tak to w G1 nie warto. Zbyt wiele jest innych źródeł zarobku.
__________________
Większość magów śmierdzi jak stary but i ma mięso twarde, jak jego podeszwa,
unikaj ich, jeśli ci życie miłe
RPG
Alembik_Vina jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 09-04-12, 23:03   #7
RafalBudzis
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2012
Skąd: Wałbrzych (Dolny Śląsk)
Posty: 9
Domyślnie



Przypomniałem sobie ze są święta więc ruszyłem dupsko i przygotowałem dla was niespodziankę głównie dla reżyserów filmów w gothic`u 1. Na święta chciał bym wam życzyć tego co chcieli byście mi życzyć a niespodzianką jest paczka zawierająca Face Helpera dla Gothic 1 który będzie użyty w Budzis Skrypt Mod 4.0
A więc ma możliwość zmiany:

Tekstury twarzy
Modelu głowy
tekstury zębów
Karnacji
Tekstury ciała
Wielkości
Grubości
Ustalenie czynności wykonywanej (idź za mną, rozmawiaj)

http://www.sendspace.pl/file/96397d4.../budzis-helper

Dla tych co nie znają mojej modyfikacji chciał bym powiedzieć ze modyfikacja zawiera skrypty w postaki plików .d i tak jest tym razem.
RPG
RafalBudzis jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 10-04-12, 09:14   #8
LuQas88
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: kwiecień 2012
Posty: 3
Domyślnie

Ale ja nie twierdzę, że pomysł z kluczami jest zły, jest bardzo dobry i go popieram, tylko w Twojej wypowiedzi padło zadnie, że strażnik nie powinien kraść i odebrałem to jako ogólnie całą gildię, a nie konkretne jednostki, które mają za zadanie pilnowania drzwi, chociaż moim zdaniem tylko magnat powinien mieć klucz do swojego pokoju, druga sprawa w G2 NK gdy gramy najemnikiem/łowcą smoków to jak pójdziemy do zamku w GD i wejdziemy do jakiegoś pokoju na piętrze zamku, albo na piętro koszar to jesteśmy atakowani, czyli jakieś skrypty związane z tym, żeby najemnik nie kręcił się po pokojach paladynów są, może dało by radę je wyciągnąć z G2 i umieścić w G1 tak, żeby strażnicy atakowali szkodnika który wejdzie tam gdzie nie trzeba, a może dało by radę wprowadzić cykliczność kradzieży kieszonkowej powiedzmy co rozdział, albo co 10-15 dni, to też by urozmaiciło rozgrywkę.
RPG
LuQas88 jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 30-04-12, 14:00   #9
RafalBudzis
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2012
Skąd: Wałbrzych (Dolny Śląsk)
Posty: 9
Domyślnie

A wiec szukam od 2-3 gości ze starymi kompami do betatestów kto pierwszy ten lepszy wszystkie podania pisać na gg bo po wszystkich forach nie będę latał :P

Moje GG : 12558776
RPG
RafalBudzis jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 12-05-12, 08:00   #10
RafalBudzis
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2012
Skąd: Wałbrzych (Dolny Śląsk)
Posty: 9
Domyślnie

Wersja 4.0 już jest !!!

Słowem wstępu chciał bym podziękować 5 osobą za pomoc.
Beta Testerzy:
- "Supercheese"
- "Paser" http://gothic-multiplayer.com/forum/...ons-t4988.html
- Marta "abisynka"

Pomoc w reklamie moda poprzez zrobienie nie złej zapowiedzi
http://www.youtube.com/watch?v=TufsHSH68XI
- Michaduo
- Chudinho92

Modyfikacja do pobrania z
http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html
(Link w tabeli)
RPG
RafalBudzis jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 13-05-12, 21:30   #11
RafalBudzis
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2012
Skąd: Wałbrzych (Dolny Śląsk)
Posty: 9
Domyślnie

Z góry przepraszam wszystkich za z szargane nerwy przez błędy dziś daje wam patch a za razem cały mod. Uznałem ze mod ma tak mały rozmiar ze nie opłaca się rozbijać na patch i modyfikacje osobno.

od wersji 4.0.1 :

- usuniecie latających beczek w starym obozie
- naprawiona krata w kopalni teraz możemy wyjść
- naprawiony poker z Diego
- naprawiony dialog z obstawianiem na arenie
- włączenie intra w modzie
- pochodnie przy arenie szybciej sie włączają
- jeśli upita postać sie przywiesi i nie będzie można wyjść z upitego stanu kliknij F1

download standardowo na stronie linki podmienione w tabeli oraz dodany zakładka "Łatki do modyfikacji"

http://budzis.republika.pl/mody/Budzis_Skrypt_Mod.html

Możecie grać na swoich savach lecz pierwsze 2 punkty się nie naprawią.
RPG
RafalBudzis jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 15-12-12, 20:09   #12
RafalBudzis
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2012
Skąd: Wałbrzych (Dolny Śląsk)
Posty: 9
Domyślnie

BSM 4.0.3 (odblokowuje kody od 1 rozdziału)

http://www.sendspace.com/file/6e78ol
RPG
RafalBudzis jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady postowania
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.