Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Ogólnie o uniwersum > Modding > Publikacje modderów
Przeładuj stronę Złote Wrota [G2NK]

Odpowiedz
Narzędzia wątku Wygląd
Nieprzeczytane 22-05-08, 16:34   #1
Sentarion
Jaszczur
 
Sentarion awatar
 
Zarejestrowany: maj 2007
Posty: 207
Domyślnie Złote Wrota [G2NK]

Witajcie! Chciałbym przedstawić Wam projekt moda pt. "Złote Wrota". Modyfikację tworzymy do gry Gothic 2 - Noc Kruka. Ma ona opowiadać o dalszych losach Bezimiennego Bohatera, który po przywróceniu ładu w Myrtanie (Gothic 3) postanawia powrócić na wyspę Khorinis. Tu dowiaduje się, iż do Jarkendaru została wysłana ekpedycja paladynów, której celem jest rozprawienie się z piratami oraz z tajemniczą i nasilającą się plagą Beliara. Oczywiście także postanawia wyruszyć w ślad za paladynami.

Celem naszej grupy (czyli Złote Wrota Team) jest stworzenie gry, która będzie bardzo ciekawa pod względem fabuły, a także wprowadzi wiele nowych elementów (m. in. możliwość noszenia tarczy, nowe animacje orków, nowe efekty, pancerze, bronie itp.)

Trochę więcej o fabule

Jharkendar - niegdyś zupełnie dziewiczy i zapomniany zakątek wyspy Khorinis, teraz aż roi się od osadników. Kraina ta od czasów śmierci Kruka przestała być nikomu nie znaną, stała się wręcz słynna.
Oprócz istniejących obozów bandytów i piratów, w kotlinie powstał bardzo silny obóz orków, a także pod przewodnictwem Saturasa przybyli tu Magowie Wody, którzy tym razem chcą zbadać wnętrze świątyni Adanosa.
Tymczasem piraci mają nowego, okrutnego wodza Hannibala. W krótkim czasie stał się postrachem całej okolicy, nawet ośmielił się zaatakować Khorinis i spalić miasto portowe. Aby rozprawić się z nimi, do Jharkndaru przybywa specjalna ekspedycja paladynów pod dowództwem Lorda Hagena.
Jednak w tym wszystkim najgorsze jest to, że do tej krainy, od wieków należącej do Adanosa, zaczynają napływać coraz to liczniejsze hordy Beliara. Nikt nie wie co jest tego przyczyną, nawet Magowie Wody są zupełnie bezradni... Sytuacja jest tym bardziej zagadkowa, gdyż plaga istot Beliara zaczęła napływać, gdy jeden z okolicznych wieśniaków odnalazł tabliczkę z pradawnymi inskrypcjami. Zbadana przez jednego z Magów Wody okazała się bezcennym reliktem opowiadającym o ukrytej krypcie pełnej skarbów i bogactw. Ta krypta nosiła nazwę Złote Wrota. Niestety, na drugi dzień tabliczka w tajemniczych okolicznościach zaginęła...
Bezimienny bohater, po powrocie z Myrtany, gdzie wreszcie wojna ustała i zapanował pokój, zapragnął wrócić na Khorinis. Chciał przypomnieć sobie stare, dobre czasy dawnych przygód. Gdy przybywa do miasta Khorinis dowiaduje się o całej zaistniałej sytuacji. Oczywiście postanawia wyruszyć do Jharkendaru....

Do którego obozu się przyłączyć?
Komu pomóc?
Co kryje się za plagą Beliara?
Jak dotrzeć do tajemniczej krypty?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź grając w ZŁOTE WROTA.

Co zaoferuje nam modyfikacja?

- nowa, ciekawa fabuła
- dwie nowe lokacje
- wielu nowych NPC, questów
- możliwość przyłączenia się do 4 gildii (paladyni, piraci, orkowie, Magowie Wody)
- kilka innowacji
- możliwość spotkania naszych dawnych przyjaciół znanych z G1 i G2


OPISY OBOZÓW

Aby trochę bardziej wprowadzić was w klimat Złotych Wrót, chciałem trochę bardziej opisać obozy, które pojawią się w modzie:

Obóz paladynów
Będzie to raczej standardowy obóz paladynów, na czele stoi Lord Hagen. W obozie jest około 10 paladynów oraz kilku strażników miejskich, jednak niektórzy z nich są zaufanymi ludźmi Hagena. Poza tym jest kilku mieszkańców Khorinis, którzy zajmują się handlem lub pomagają paladynom. W modzie będziemy mogli przejść drogę od zwykłego rycerza aż do gubernatora Khorinis!


Obóz Magów Wody
W obozie przebywa 6 magów, każdy z nich zajmuję się czymś innym. Obóz Magów Wody jest tymczasowy ponieważ ich celem jest dostanie się do świątyni Adanosa (która jest pod kontrolą bandytów). Bandyci nie chcą się na to zgodzić, a więc magowie muszą czekać na rozwój wydarzeń i liczyć na to, że w końcu uda im się osiągnąć ich cel.


Obóz bandytów
Bandyci od czasów śmierci Kruka przeszli poważną metamorfozę. Po wyjeździe Thorusa na Myrtanę ich wodzem został bandyta imieniem Alvaro. Wprowadził wiele zmian w obozie. Przede wszystkim podzielił bandytów na kasty: kasta myśliwych, kasta strażników oraz nadzorców kopalni złota. Poza tym nie ma już niewolników w kopalni, tylko dobrze opłacani kopacze. Myśliwi dbają o pożywienie i skóry, strażnicy chronią obóz przed atakami potworów, a nadzorcy dbają w kopalni o bezpieczeństwo kopaczy i nadzorują ich pracę. Celem Alvaro oraz pozostałych bandytów jest uzyskanie ułaskawienia. Chcą rozpocząć nowe życie i osiedlić się gdzieś w spokojnym miejscu. Dlatego przybycia paladynów i Magów Wody jest im na rękę, mają nadzieję, że uda im się jakoś uzyskać ułaskawienie.


Obóz orków
Orkowie mają swój obóz w kanionie tak jak w Nocy Kruka, ale teraz jest on znacznie większy. Do Jarkendaru przybyło wielu nowych orków, większość z nich osiedliła się właśnie w kanionie, pozostali w okolicy Domu Kapłanów. Wodzem orków jest ich herszt - Varek, ale bardzo duże znaczenie ma pięciu najważniejszych orkowych szamanów. Przebywają oni cały czas w dawnej Bibliotece Uczonych, która obecnie pełni rolę orkowej świątyni. Jednak nie jest tam czczony Beliar. Obecnie orkowie czczą Ducha swych Przodków, który zapewnia im opiekę i bezpieczeństwo. Od Beliara odwrócili się po tym gdy poznali, że tak naprawdę ich zniewala i używa do swych niecnych celów. Dlatego teraz orkowie są wrogo nastawieni do istot Beliara, a są przyjaciółmi ludzi (poza obozem piratów, z którym prowadzą małą wojnę). W obozie orków jest arena, na której odbywają się pojedynki.


Obóz piratów
Obóz piratów zupełnie nie przypomina tego jaki znam z Nocy Kruka. Nie chodzi tu jednak tylko o wygląd, ale o charakter obecnych piratów. Z dawnej załogi Grega zostało tylko trzech piratów, pozostali zginęli z ręki obecnego wodza - okrutnego Hannibala, albo udali się na wyspę, która jest siedzibą wszystkich piratów będących pod dowództwem Hannibala. Ponieważ Greg i Henry nie chcieli uznać nowego zwierzchnika Hannibal kazał ich powiesić. Każdy z piratów jest okrutny i bezwzględny, chciwie oczekując możliwości złupienia czyjejś sakiewki. Dlatego przebywając w obozie bez przerwy trzeba mieć się na baczności. Każdy z tych typów ma już niejedno istnienie ludzkie na sumieniu. Tylko siła i spryt sprawia, że ktoś zyskuje większy respekt w tym obozie.

Więcej szczegółów, a także screeny znajdziecie na naszej stronie:
http://zlotewrota.org/

Ostatnio edytowane przez Sentarion : 02-01-14 o 22:48.
RPG
Sentarion jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 17:36   #2
xeroloth
 
Posty: n/a
Domyślnie

No, no, no, zapowiada się ciekawie Mod tworzony do G2:NK, czyli na silniku dwójki, tak? Na kiedy przewidujecie premierę? Jak stoją prace nad modem? Pojawi się dubbing? Spotkamy tez starych znajomych z Jarkhendaru, takich jak Thorus, Skip czy inni, czy planujecie coś nowego? Mam nadzieję, że będziecie informować na naszym forum jak idą prace nad modem, bo może wyjść z tego całkiem niezła produkcja.
RPG
 
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 18:08   #3
Xaris
Kąsacz
 
Xaris awatar
 
Zarejestrowany: czerwiec 2007
Posty: 386
Domyślnie

Fiu, fiu. Mod zapowiada się wspaniale. Mam tylko nadzieję, że skoro robicie te "wiele nowych elementów" to będą tam takie rzeczy jak np. gotowanie posiłków, respawn potworów, wytwarzanie strzał i łuków, roślinki, które odrastałyby powiedzmy, co dwa dni. Takie rzeczy były by fajne. Jakby było też tak kilka miejscówek na odludziu, (np. jaskinia daleko od drogi), w których było by łóżko i skrzynia to było by naprawdę super. Przynajmniej dla takich graczy jak ja, czyli takich, którzy lubią się "pobawić").
Mam nadzieję, że mod szybko powstanie i życzę powodzenia.
__________________
RPG
Xaris jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 18:48   #4
sEbAsTiAnUs4
Chrząszcz
 
Zarejestrowany: marzec 2008
Posty: 19
Domyślnie

Moim zdaniem wielkim hitem w takiej modyfikacji było by strzelanie z łuku tak jak w G3... fajnie by było jakby było można np. rzezbic, gotowac i takie tam...
RPG
sEbAsTiAnUs4 jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 19:28   #5
Sentarion
Jaszczur
 
Sentarion awatar
 
Zarejestrowany: maj 2007
Posty: 207
Domyślnie

Cytat:
Napisał xeroloth Zobacz post
No, no, no, zapowiada się ciekawie Mod tworzony do G2:NK, czyli na silniku dwójki, tak? Na kiedy przewidujecie premierę? Jak stoją prace nad modem? Pojawi się dubbing? Spotkamy tez starych znajomych z Jarkhendaru, takich jak Thorus, Skip czy inni, czy planujecie coś nowego? Mam nadzieję, że będziecie informować na naszym forum jak idą prace nad modem, bo może wyjść z tego całkiem niezła produkcja.
Modyfikacja będzie oczywiście na silinku G2, co do premiery to ciężko przewidzieć kiedy uda nam się ukończć moda, taki wstępny termin to grudzień tego roku, ale nic nie obiecuję Część NPC z Jarkendaru zostanie, a części nie będzie. Np Skip jest ale Thorusa już nie ma (jest przecież na Myrtanie), bandyci mają nowego szefa imieniem Alvaro. Oczywiście co jakiś czas będziemy informować o postępie prac, dawać nowe screeny itp

Cytat:
Napisał Xaris Zobacz post
Fiu, fiu. Mod zapowiada się wspaniale. Mam tylko nadzieję, że skoro robicie te "wiele nowych elementów" to będą tam takie rzeczy jak np. gotowanie posiłków, respawn potworów, wytwarzanie strzał i łuków, roślinki, które odrastałyby powiedzmy, co dwa dni. Takie rzeczy były by fajne. Jakby było też tak kilka miejscówek na odludziu, (np. jaskinia daleko od drogi), w których było by łóżko i skrzynia to było by naprawdę super. Przynajmniej dla takich graczy jak ja, czyli takich, którzy lubią się "pobawić").
Mam nadzieję, że mod szybko powstanie i życzę powodzenia.
Jeśli chodzi o nowe elementy to nad nimi będziemy pracować po skończeniu głównej fabuły (a pracy jeszcze sporo), ponieważ nacisk kładziemy głownie na nią. Będzie kilka nowych umiejętności, ale bez przesady.

Cytat:
Napisał sEbAsTiAnUs4 Zobacz post
Moim zdaniem wielkim hitem w takiej modyfikacji było by strzelanie z łuku tak jak w G3... fajnie by było jakby było można np. rzezbic, gotowac i takie tam...
Strzelanie z łuku będzie jak w Gothic 2, aż tak nie będziemy zmieniać, nowych umiejętności jak już napisałem będzie kilka.

W każdym razie dzięki za miłe komentarze i zapraszam też do przeczytania opisów każdego z obozów jakie są na naszej stronie w dziale fabuła.
RPG
Sentarion jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 19:58   #6
thend
Polna Bestia
 
thend awatar
 
Zarejestrowany: luty 2008
Skąd: to wszystko wziąłeś?
Posty: 65
Domyślnie

Wiecie, tak coś czuję że za niedługo to mody samą grę przerosną. Teoretycznie możnaby dać jakąś pracę pisemną jakijś osoby z ŚP. Na (nie)szczęście żadnego nie napisałem ani nie przeczytalem. A mod znakomity! Jeszcze tylko znajdę gdzieś tą instalkę gothica...
__________________
RPG
thend jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 21:59   #7
xeroloth
 
Posty: n/a
Domyślnie

Cytat:
Jeszcze tylko znajdę gdzieś tą instalkę gothica...
Taa, i poczekasz do grudnia, jak napisał autor Co do tych nowych umiejętności: czy przewidujecie walkę dwiema broniami? Było by to bardzo dobre rozwiązanie... No i można by wprowadzić parę stworków z G3, jak np Ogry
RPG
 
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 22:08   #8
Ituhan
Polna Bestia
 
Ituhan awatar
 
Zarejestrowany: wrzesień 2007
Posty: 32
Domyślnie

Nono, niezły mod będzie, mam nadzieję że będa nowe umiejętności bojowe
Cytat:
No i można by wprowadzić parę stworków z G3, jak np Ogry
Nom, zgodzę się z tobą, fajnie by było jak by były różne potwory z Gothic 3.
RPG
Ituhan jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 22-05-08, 22:40   #9
Sentarion
Jaszczur
 
Sentarion awatar
 
Zarejestrowany: maj 2007
Posty: 207
Domyślnie

Cytat:
Napisał xeroloth Zobacz post
Taa, i poczekasz do grudnia, jak napisał autor Co do tych nowych umiejętności: czy przewidujecie walkę dwiema broniami? Było by to bardzo dobre rozwiązanie... No i można by wprowadzić parę stworków z G3, jak np Ogry
Walki dwiema broniami nie będzie, ponieważ nie pasuje do klimatu Złotych Wrót. A co do potworów z G3 to też nie, bo trzeba by robić ich modele i animacje (niestety nie da się przekonwertować tych co są w G3), a to zbyt skomplikowana sprawa.

Za to będzie zmieniony wygląd wielu potworów, czyli nowe tekstury.
RPG
Sentarion jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 23-05-08, 07:21   #10
szyms
Polna Bestia
 
szyms awatar
 
Zarejestrowany: listopad 2007
Skąd: Mieszkam w Kamienicy
Posty: 74
Domyślnie

No modzik zapowiada się rewelacyjnie.
Najbardziej podoba mi się to że dodaliście nowe zbroje, można używać tarcz. Fajne jest to że można się przyłączyć do orków. Czy w tej modyfikacji orkowie będą tak samo mądrzy jak ci z Gothic 3? Czyli będą z nami rozmawiać itp.
Dobre jkest to ze są milej nastawieni do ludzi bo jak przegrali tyle wojen a są choć troche mądrzy to lepiej że stali się przyjaźni
A i czy planujecie dodać jeszcze nowe bronie i artefakty?

I ostatnie pytanie czy modyfikacje zaczniemy w Jarkendarze czy w Khorinis i żeby dostać się do Jarkendaru trzeba będzie wykonać pare misji i na ile godzin przewidujecie rozrywkę.
RPG
szyms jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 23-05-08, 10:02   #11
Giselher
 
 
Giselher awatar
 
Zarejestrowany: styczeń 2008
Skąd: Stalowa Wola
Posty: 439
Domyślnie

No bardyo ciekawie sie yapowiada . Nie ukrywam ze chcialbym zagrac w niego juz dzisiaj . A czy będą nowe teleporty czy zostaną tylke te co są .
__________________
heheszki.
RPG
Giselher jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 23-05-08, 10:36   #12
xeroloth
 
Posty: n/a
Domyślnie

Szkoda, że nie będzie walki dwiema broniami, naprawdę powinniście się nad tym jeszcze zastanowić.
Cytat:
Za to będzie zmieniony wygląd wielu potworów, czyli nowe tekstury.
Fajnie, że będą nowe tekstury, tylko jedna uwaga: oby nie wyszło to tak, jak w mrocznych tajemnicach, gdzie tekstury zwierząt zostały -będę szczery- zjechane ma maksa... Weźmy takiego topielca: w G1 wyglądał bardzo dobrze, żeby nie powiedzieć znakomicie jak na ta grafikę, a w MT... badziewie totalne... Jakiś taki cały błękitny, ni to zwierze, ni to mutant... Obyście uniknęli takich błędów.
No i jeszcze jedno pytanie: skoro docieramy tam po wydarzeniach z trójki, to nie będzie trzeba przechodzić całego Gothica od nowa... Będziemy mogli zwiedzić też standardowe krainy typu okolice Khorinis i górniczą dolinę, czy tylko Jharkendar?
RPG
 
Góra Odpisz z cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Gwiezdne Wrota - kicz czy rozrywka? Smutas Fantastyka 3 05-12-08 19:17
Wrota do ostatniego smoka Candy Pomoc 15 08-08-07 19:25


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.