Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Inne > Fantastyka > Gry fabularne
Przeładuj stronę Gra Wyobraźni

Zobacz wyniki ankiety: Jaka gra wyobrazni jest lepsza???
4 100.00%
Głosujących: 4. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
Narzędzia wątku Wygląd
Nieprzeczytane 16-07-04, 11:58   #13
piranha
 
 
Zarejestrowany: październik 2003
Skąd: Rotmanka k. Gdańska
Posty: 39
Domyślnie

Głosowałem na D&D. Ale w bitewnego warhammera bym sobie pograł 8)
Co do Wiedźmina to jeszcze zobaczymy. Film klapą sie okazał, a gra? Któż to wie...
__________________
Jestem człowiekiem, i wszystko co ludzkie nie jest mi obce

Członek Mafii GS:
Przyjaciel rodziny
RPG
piranha jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 24-07-04, 21:04   #14
Corristo
Demon
 
Corristo awatar
 
Zarejestrowany: luty 2004
Skąd: lasy, wioscy i polia
Posty: 641
Domyślnie

Cytat:
ja zagłosowałem na wiedżmina poniewaz oglądałem recenzje w gameboxie i podobno bedzie najlepszą grą 2005

Buachachacha... załatwiłeś mi poprawę humoru :P.

Recenzja na GameBoxie... niezłe :P.

Ludzie nauczcie się rozróżniać RPG od cRPG ! Hehe :P. Człowieku, zastanów się zanim coś napiszesz...
__________________
Algaroth Neofita

RPG
Corristo jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 24-08-04, 20:42   #15
Carkon
Krwiopijca
 
Zarejestrowany: luty 2004
Skąd: Dwór Irdorath
Posty: 23
Domyślnie

D&D być może przygniata ogromnością świata Warhammera, ale jego zasady i klimat gry to mogą się schować. Mój typ to Warhammer!
__________________
Niech Innos Będzie z Tobą
RPG
Carkon jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 19-10-04, 20:02   #16
elrond thalion
Czarny Goblin
 
Zarejestrowany: wrzesień 2004
Skąd: z Imradlis
Posty: 105
Wyślij wiadomość przez AIM do elrond thalion
Domyślnie

Ja wybieram D&D, gdyż gram już trzy lata i jeszczr nigdy się na nim nie zawiodłem. Szeroki wybór prestiżówek, dużo ras, itp
__________________
RPG
elrond thalion jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 20-10-04, 08:30   #17
Macios
Czarny Goblin
 
Zarejestrowany: wrzesień 2004
Skąd: Z Królestwa Innosa
Posty: 136
Wyślij wiadomość przez AIM do Macios
Domyślnie

Ja z tego chyba w nic nie grałem (nie przypominam sobie) ale zaznaczyłem Warhammera, zdałem się na wasze głosy i fajna nazwa.
__________________

Moje GG to: 1513626
Niech Innos będzie z wami.
RPG
Macios jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 20-10-04, 09:21   #18
Rezo_
Krwiopijca
 
Zarejestrowany: lipiec 2004
Skąd: Sigil
Posty: 30
Domyślnie

TAk z poczatku, niewiedzacym chcialbym przekazac, ze autorowi tego tematu chodzilo o tzk. "papierowki", ktore mimo wszystko z grami i filmami maja malo wspolnego. A jezeli chodzi o moj wybor... D&D chyba jednak najbardzie4j mi sie podobal. Tera gram z ekipa w GAsnace slonca i tez sa spoko. A w vampirka jeszcze nie gralem , ale jak niektorzy z was mowia, ze fajny to moze sie skusze (w koncu podreczniki kumpel ma :P)...
RPG
Rezo_ jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 20-10-04, 19:55   #19
LeCroix
Kąsacz
 
Zarejestrowany: wrzesień 2004
Skąd: Mordor-Barad Dur
Posty: 189
Domyślnie

D&D.Dlaczego?Bo wiele gier jest na zasadach D&D.Np.Baldur's Gate 1 i 2.
__________________
Jeden Pierścień,by wszystkimi rządzić,Jeden,by wszystkie odnaleźć,Jeden,by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać


Atharia-zarejestruj się przez ten link.Będę wdzięczny.
RPG
LeCroix jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 21-10-04, 12:29   #20
Necro
Krwiopijca
 
Zarejestrowany: październik 2004
Skąd: z Hadesu
Posty: 34
Domyślnie

Ludzie!! wedlug mnie najfajniejsza gra jej Warhammer. Dosc prosta, ale i bardzo rozbudowana!!!! Uwielbiem ja!
RPG
Necro jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 11-11-04, 16:57   #21
Lowc@
Demon
 
Zarejestrowany: grudzień 2003
Skąd: Rivendell
Posty: 648
Domyślnie

Cytat:
Brkuje odpowiedzi niewiem i wszystkie.
Według mnie Warhamer a co do cytatu z począdku to Niepowinnu być opcji niewiem bo opo co taka?? Kto sie niezna tyne nieodpowiada a co do wszystkie t eż niema bo zawsze jest jeden najepszy i tyle
__________________
DARMOWA SOLUCJA! 100 stron A4 opisów! Gameexe.pl



http://drdolar.boo.pl <- that's it!
RPG
Lowc@ jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 11-11-04, 17:05   #22
Arthoor
Cieniostwór
 
Zarejestrowany: kwiecień 2004
Skąd: Mój świat...
Posty: 352
Wyślij wiadomość przez AIM do Arthoor Wyślij wiadomość przez MSN do Arthoor
Domyślnie

Mi tam pasi Wiedźmin.Fajna gra,fajne rasy,wogule klimacik spoko
__________________



"...And I wish I could steal it
And I wish I could feel it
Abduct it, corrupt it
But I never can
I never can..."
RPG
Arthoor jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Nieprzeczytane 27-11-04, 17:11   #23
Khorinis Warrior
Krwiopijca
 
Zarejestrowany: listopad 2004
Skąd: z Khorinis
Posty: 22
Domyślnie

Dla mnie system D&D jest najlepszy, po pierwsze jest chyba najbardziej rozwiniętym systemem, a po drugie ostatnio wyszedł podręcznik Forgotten Realms do właśnie tego systemu FR to mój ulubiony świat tak więc jestem nie przeciętnie szczęśliwy Największym plusem podrecznika FR jest to ze mozna wybierac nowe rasy, ktore wystepuja w tym swiecie Tak więc stawiam na D&D 8)
__________________
Przekroczywszy próg mego królestwa, wyrażasz swoją zgodę na śmierć ...
RPG
Khorinis Warrior jest offline  
Góra Odpisz z cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Bóg - istnieje czy nie? Lee 90 Hyde Park 966 13-02-13 07:50


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.