Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > ArcaniA: Gothic 4 > ArcaniA: Gothic 4 > Porady i triki
Przeładuj stronę Gothic 4 Pare pytań !

Zamknięty Temat
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek Wygląd
Nieprzeczytane 10-11-10, 23:46   #1
rurku
Krwiopijca
 
rurku awatar
 
Zarejestrowany: lipiec 2010
Posty: 23
Domyślnie Gothic 4 Pare pytań !

Siema mam te grę od niedawna wydaje mi sie ze juz jestem całkiem daleko a dalej mało o niej wiem a wiec interesuje mnie pare zeczy zwiazanych z nia a mianowicie
-Czy podczas walki da sie przyblizyc ekran ?bo to oddalenie naprawde mnie irytuje
-Czy spanie na łóżku cokolwiek daje ? (odnawia hp itp)
-Jak bawić sie w kowala,alchemika,kucharza itd ? bo mam juz bardzo duzo receptur i dalej nie wiem co z nimi robic
-Czy bedzie wiecej czarow oprocz tych 4 ktore mozemy ulepszac ?
-i czy da sie dołączyc do jakiejs gildi np zostac magiem lub paladynem ?
aha
i jestem przy drzewie mądrosci czy daleko juz zaszedłem ?

będe wdzieczny za kazda odpowiedz
__________________
^^
RPG
rurku jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 11-11-10, 07:14   #2
Kitty
Polna Bestia
 
Kitty awatar
 
Zarejestrowany: sierpień 2009
Posty: 108
Domyślnie

1) da się - ściągnij mod dostępny np. w dziale o moddingu Arcanii: http://forum.gothic.phx.pl/showthrea...328#post673328
2) nie
3) wchodzisz w ekwipunek w zwoje i klikasz na recepturach prawym przyciskiem myszy, by się ich nauczyć. Jeżeli masz wystarczającą ilość składników, by coś wytworzyć, na ekranie pojawia ci się ikonka "wytwarzanie" (taki śmieszny młoteczek czy coś) - wtedy wciskasz c (domyślny klawisz dla wytwarzania) lub taki, jaki przypisałeś tej funkcji i wybierasz, co chcesz wytworzyć i w jakich ilościach
4) poza ścieżkami magii obecnymi na drzewku umiejętności właściwie nie ma innej magii (fakt, jeszcze runy, ale zapomniałam o nich pewnie dlatego, że jest ich tak mało i na dobrą sprawę używałam tylko jednej - przyspieszającej bieg xD)
5) nie, a przynajmniej nie na takich warunkach, jak w poprzednich Gothicach. W tooshoo niby "dołączasz" do bractwa, by móc się spotkać z pewnym magiem, ale nie robisz tego, bo chcesz i w sumie poza dostępem do maga i zbroją do wyboru wiele ci to nie daje. Magiem zostajesz z własnej woli, jeżeli rozwijasz w drzewku skillów te umiejętności, wojownikiem także sam się tworzysz, a potem możesz dostać zbroję, która upodobni cię do paladyna
6) mniej więcej połowa gry, zresztą możesz zajrzeć tu: http://www.gothic.phx.pl/news.php?id=1981
Ps. Najciekawsze przed tobą
__________________
Nowicjuszka Podziemia | Kochanka Elema :* | Egzekutorka Podziemia

Kobieta zmienną jest, czyli jak z przeciwniczki przygód nowego Bezimiennego stałam się ich fanką...

Ostatnio edytowane przez Kitty : 11-11-10 o 13:09.
RPG
Kitty jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 11-11-10, 13:03   #3
Spider
Czarny Goblin
 
Zarejestrowany: maj 2004
Posty: 174
Domyślnie

Jeżeli chodzi o inne czary niż te z drzewka umiejętności, to można korzystać z magii runów i zwojów (nie ma tego wiele). Przeciągasz runę lub zwój na pasek skrótów i można dany item stosować. Runy są wielokrotnego, a zwoje tradycyjnie jednorazowego użytku.
RPG
Spider jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 11-11-10, 13:05   #4
rurku
Krwiopijca
 
rurku awatar
 
Zarejestrowany: lipiec 2010
Posty: 23
Domyślnie

bardzo dziękuje za odpowiedzi a mod bardzo przydatny .
__________________
^^
RPG
rurku jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 11-11-10, 18:01   #5
DanoneQ
Krwiopijca
 
DanoneQ awatar
 
Zarejestrowany: wrzesień 2010
Skąd: Świnoujście
Posty: 24
Wyślij wiadomość przez Skype™ do DanoneQ
Domyślnie

Cytat:
-Czy bedzie wiecej czarow oprocz tych 4 ktore mozemy ulepszac ?
A co to za czwarty czar, który możemy ulepszyć, bo ja mam tylko 3 :O
__________________
Już wiemy, że bohater Arcanii nazywa się Szepard (shepherd)..

Ostatnio edytowane przez DanoneQ : 11-11-10 o 23:08.
RPG
DanoneQ jest offline  
Góra
Zamknięty Temat


Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie
Wygląd

Zasady postowania
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Pare pytan nikolb Pomoc 4 16-02-05 00:09


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.