Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Gothic Site > Forum
Przeładuj stronę Oczyszczenie forum

Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz, że "oczyszczenie" forum jest potrzebne ?
Tak 11 50.00%
Nie 8 36.36%
Nie wiem 3 13.64%
Głosujących: 22. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
Narzędzia wątku Wygląd
Nieprzeczytane 18-02-14, 10:27   #1
Szturmowiec
Jaszczur
 
Szturmowiec awatar
 
Zarejestrowany: czerwiec 2010
Skąd: Los Angeles i Buenos Aires
Posty: 305
Domyślnie Oczyszczenie forum

Witam, chciałbym zaproponować akcję "oczyszczającą" forum. Zapewne zauważyliście, że mamy 48 388 użytkowników, ale tak naprawdę aktywnych jest 582. Zarejestrowane konta powoduję, że jest coraz mnie nick'ów dla potencjalnych przyszłych użytkowników i stąd te perełki jak np. :
19gks64
19gks642
Wiele nowych user'ów musi więc zakładać konta dodając numer w swoim nick'u co zapewne ich denerwuje. Podsuwam pomysł na tą akcję, aby "zwolnić" nazwy użytkowników, dla potencjalnych przyszłych użytkowników. Na sam początek radziłbym zacząć od osób posiadających 0 postów, które mają konto dłużej niż np. rok. Oprócz tego proponuje akcję mającą na celu skasowanie tematów mających więcej niż 2 lata i są one zamknięte, albo nikt już się w nich nie udzielał od dłuższego czasu.

Zapraszam do dyskusji.
__________________
RPG
Szturmowiec jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 10:31   #2
Domas
Zajebisty
 
Domas awatar
 
Zarejestrowany: maj 2012
Posty: 1 919
Domyślnie

Czyszczenie nicków ok, ale nie usuwanie tematów. Dlatego głosuję na trzecią opcję.
__________________
Potrzebna pomoc dot. Gothica? Napisz mi prywatną wiadomość. Chętnie pomogę.
RPG
Domas jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 10:41   #3
Szturmowiec
Jaszczur
 
Szturmowiec awatar
 
Zarejestrowany: czerwiec 2010
Skąd: Los Angeles i Buenos Aires
Posty: 305
Domyślnie

Zależy co ty masz na myśli odnośnie kasowania tematów, bo mnie chodzi o takie perełki jak : Co najbardziej was irytuje?? (http://forum.gothic.phx.pl/forumdisp...r=desc&page=23). Mam namyśli już takie bardzo stare.
__________________
RPG
Szturmowiec jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 10:54   #4
Domas
Zajebisty
 
Domas awatar
 
Zarejestrowany: maj 2012
Posty: 1 919
Domyślnie

Mnie irytuje zakładnie tematów, które były mnóstwo razy roztrząsane.
__________________
Potrzebna pomoc dot. Gothica? Napisz mi prywatną wiadomość. Chętnie pomogę.
RPG
Domas jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 11:36   #5
Mistrz Jacek
Krwiopijca
 
Mistrz Jacek awatar
 
Zarejestrowany: luty 2014
Skąd: Szczecinek
Posty: 27
Domyślnie

Czy ja wiem, mi to tam do szczescia nie potrzebne. Wielu bedzie takich co maja konta i beda chcieli wrocic na forum z czasem.
__________________

"Na Piersi czarne słonce, wciąż nie zmienne godło"
RPG
Mistrz Jacek jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 11:49   #6
Szturmowiec
Jaszczur
 
Szturmowiec awatar
 
Zarejestrowany: czerwiec 2010
Skąd: Los Angeles i Buenos Aires
Posty: 305
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mistrz Jacek Zobacz post
Czy ja wiem, mi to tam do szczescia nie potrzebne. Wielu bedzie takich co maja konta i beda chcieli wrocic na forum z czasem.
No tak, ale powiedz mi jaka jest szansa, że osoba, która zarejestrowała się w roku 2004 i nie napisała żadnego postu będzie chciała wrócić ? Szanse są w zasadzie równe zero
__________________
RPG
Szturmowiec jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 12:39   #7
Zręczny
 
 
Zarejestrowany: lipiec 2011
Posty: 2 814
Domyślnie

Ci co zazwyczaj nic nie piszą i zarejestrowali się bez powodu, mają bezsensowne nicki. Jednak jestem za oczyszczeniem forum. Po co mają tu zalegać martwe dusze?
RPG
Zręczny jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 13:14   #8
Madderin
Looks CAN kill.
 
Madderin awatar
 
Zarejestrowany: listopad 2004
Skąd: Sanctuary
Posty: 2 542
Wyślij wiadomość przez AIM do Madderin Wyślij wiadomość przez Yahoo do Madderin
Domyślnie

Advo wielokrotnie sie juz wypowiadal na ten temat, a Don powtorzylby ci to samo. To, ze user nie jest aktywny przez ostatnie pare lat, nie oznacza ze nigdy nie wroci na forum. Jak rowniez, ze kazdy user ma bezterminowa waznosc konta. Chyba, ze Don cos zmieni w regulaminie.
__________________
"The thousand years of raindrops summoned by my song are my tears. The thunder that strikes the earth is my anger!"
RPG
Madderin jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 13:27   #9
 Dark
Ojciec
 
Dark awatar
 
Zarejestrowany: lipiec 2010
Posty: 1 688
Domyślnie

Cytat:
Napisał Madderin Zobacz post
Advo wielokrotnie sie juz wypowiadal na ten temat, a Don powtorzylby ci to samo. To, ze user nie jest aktywny przez ostatnie pare lat, nie oznacza ze nigdy nie wroci na forum. Jak rowniez, ze kazdy user ma bezterminowa waznosc konta. Chyba, ze Don cos zmieni w regulaminie.
No ale kurcze taki user co sie zarejestrowal np. 12.12.2006 i tego samego dnia ostatni raz byl dostepny na forum i dodatkowo nie ma zadnego posta to raczej juz nawet istnieje szansa ze hasla zapomnial, a maila ktory podawal dawno nie ma ...
__________________
“God will not let you take me.”
RPG
Dark jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 13:43   #10
Szturmowiec
Jaszczur
 
Szturmowiec awatar
 
Zarejestrowany: czerwiec 2010
Skąd: Los Angeles i Buenos Aires
Posty: 305
Domyślnie

Cytat:
Napisał Madderin Zobacz post
Advo wielokrotnie sie juz wypowiadal na ten temat, a Don powtorzylby ci to samo. To, ze user nie jest aktywny przez ostatnie pare lat, nie oznacza ze nigdy nie wroci na forum. Jak rowniez, ze kazdy user ma bezterminowa waznosc konta. Chyba, ze Don cos zmieni w regulaminie.
Jest coś takiego w regulaminie ? Nawet nie wiedziałem, muszę się temu uważnie przyjrzeć
__________________
RPG
Szturmowiec jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 15:48   #11
Master of Gorzała
Lewacki głos na Twoim forum
 
Master of Gorzała awatar
 
Zarejestrowany: kwiecień 2004
Skąd: Żabka/ABC/Biedronka - stoisko z alkoholem
Posty: 2 843
Domyślnie

^ true

Co do czyszczenia - nie. Zwłaszcza, że baza userów ma się nijak do szybkości forum. Brak inwencji na nick? Bywa.

Czyszczenie tematów - nigdy. Chyba, że łamią regululu.

Natomiast jeżeli zrobimy czystkę w postaci wywalenia prawicowej chołoty z forum i userów z więcej niż 6k postów - jestem całkowicie za.
__________________

Podziemie - Mroczny Paladyn
Sent ver 0.73 official beta
Gorzelnik Podziemia
Komendant Orgath
RPG
Master of Gorzała jest offline  
Góra
Nieprzeczytane 18-02-14, 15:58   #12
Arim
Zębacz
 
Zarejestrowany: sierpień 2008
Posty: 428
Domyślnie

Jak się wywali nieaktywne nicki, to nici ze szpanu pod tytułem "mamy xxxxxx" użytkowników, dlatego ten sam w sobie świetny pomysł nigdy nie przejdzie. Serio jeżeli ktoś ostatni raz logował się 5 lat temu, to równie dobrze moze sobie stworzyć nowe konto, już nawet nie wspomnę gdy data ostatniego logowania pokrywa sie z datą rejestracji, a liczba wpisów to 0-10.
__________________


"Tłum ma zbyt wiele oczu, by mieć spojrzenie"
RPG
Arim jest offline  
Góra
Zamknięty Temat


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Forum na laptopie a forum na kompie Zręczny Forum 9 30-05-13 20:16
RPG na forum Marcin_Lenkowski Gry fabularne 0 15-10-06 14:21


Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.