Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Ogólnie o uniwersum > Gothic II > Pomoc
Przeładuj stronę Porady

Zamknięty Temat
Narzędzia wątku Wygląd
Nieprzeczytane 10-09-04, 16:19   #1
SzczepQs
Krwiopijca

Domyślnie Porady

Mam pytanko Jestem początkującym graczem Gothica 2 i nie mam jeszcze doświadczenia w grze. Dlatego pytam was drodzy wyjadacze jak grać?? Chodzi mi o porady :
-chcę być Paladynem. Czy to dobry wybór?? Chodzi mi o to by gra była możliwie najłatwiejsza bo dotychczas (prawie) zawsze grałem na cheatach więc myślę że za dobry to ja nie jestem...
-jak rozdysponować punkty nauki?? (siła,zręczność, skóry, kowalstwo itp)
-jaki poziom należy mieć przy powrocie do GD??
-gdzie można łatwo zdobyć EXP?? (jakieś łatwe potwory, questy)
-jak należy walczyć?? (combosy i triki)
-co mówić NPCom?? (kłamać czy mówić prawdę??)
-ogólne porady
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Nieprzeczytane 10-09-04, 16:23   #2
Pogromca
Czarny Goblin

Wyślij wiadomość przez AIM do Pogromca
Domyślnie

najpierw powiem o magu bo jest nim najłatwiej
wszystko rozwalasz z czarów więc jest to pestka

punkty większość w manę co najmniej do 250 (w 2akcie bo wyjdziesz na tym lepiej) runy i ewentualnie alchemia jeśli chcesz kusze to jeszcze zręczność ale radze większość na napojach bo punktów szkoda(polecam)

exp'a to zwłaszcza na potworkach ale to już po dostaniu zbroi swojej gildi (szkoda napoi) zadania poboczne to wszystkie które się da

a level jak wchodzisz to jak dobrze pójdzie (jak u mnie) to 10 a wychodząc może z 12 (za pierwszym razem to nawet potworów się nie chce zabijać)

a prawdę mówisz tym którym ufasz a innych w jajo byle dobrze dla ciebie

co do walki to ja wale ciągle wdwdwdwwdwdwdwdwdwd byle jak najszybciej nie wiem czy to najlepsze rorwjęzanie
wogule nie urzywam obrony ak walcze jeden na jeden
Pogromca jest offline  
Nieprzeczytane 10-09-04, 17:10   #3
Combine Troop
Czarny Goblin

Wyślij wiadomość przez AIM do Combine Troop
Domyślnie