Wyświetl Pojedyńczy Post
Nieprzeczytane 14-08-09, 17:26   #2
Elrath
Spectre
 
Elrath awatar
 
Zarejestrowany: maj 2008
Skąd: Faerun
Posty: 985
Domyślnie

FARING

Polowanie na trolle z Mitchem:
na drodze prowadzącej do Faring spotykamy najemnika Mitcha, który chce z nami zapolować na 3 trolle w pobliskim lesie. Aby wykonać misję nie możemy wcześniej iść tam i zabić ani jednego z trolli. Można trolle spróbować zabić z łuku, czarami albo walcząc mieczem lecz to ostanie jest dość trudne.
+ 500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring

Jaskinia Rocko: zadanie zleci nam niewolnik Rocko, który zechce abyśmy pozbyli się goblinów zamieszkujących jaskinię w Faring, w zamian za to ofiaruje nam pierścień.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring

Rozprowadź alkohol wśród orków: zadanie zleci nam karczmarz Flint, da nam 3 flaszki wódki, które musimy zanieść Gorolowi, Mojkowi i Gnarowi przekazując im pozdrowienia od Flinta.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 12 pkt. reputacji w Faring

Myśliwy z Faring: zadanie otrzymasz po rozmowie z orkami i dwoma myśliwymi: Tomem i Wilsonem. Będziesz musiał wykonać dla każdego kilka zadań aby przyjęli Cię do swojej grupy, inaczej nie otrzymasz pozwolenia na przekroczenie przełęczy.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring

Sprzedaj skórę cieniostwora Gnarowi za 500 szt. złota: jedno z zadań, które należy wykonać aby zostać myśliwym z Faring. Zleca je Wilson, daje nam skórę bestii, którą musimy sprzedać strażnikowi Gnarowi za 500 szt. złota. Ork daje nam jednak tylko 400, tyle przyjmujemy i mówimy Wilsonowi, że sprzedaliśmy trofeum za 400 szt. złota, nie próbuj dopłacać ze swoich bo myśliwy nie przyjmie pieniędzy i do tego „obrazi” się na nas za oszustwo.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 8 pkt. reputacji w Faring

Wilcze skóry dla Gnara: zadanie otrzymamy od Gnara, musimy przynieść mu 20 wilczych futer.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring

Wóda dla Mojoka: kiedy przyniesiemy flaszkę wódy Mojokowi od Flinta, ten oburzy się
i zechce czegoś specjalnego, w tym celu udajemy się do gorzelnika Tipplera, zamieszkuje on chatkę w pobliżu Faring. Będziesz musiał uwarzyć z nim 2 flaszki Nordmarskiej Starki
i przynieść je Mojokowi.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring

Warzenie wódy z Tipplerem: zadanie otrzymamy od gorzelnika, aby ten mógł uwarzyć dla nas wódę będziemy musieli przynieść mu 10 alkojagód i 2 ziela lecznicze. Jak oddasz mu rośliny ten uwarzy dla Ciebie wódę, możesz potem kupić od niego przepis na Nordmarską Starkę. Uwaga: Jeżeli wcześniej zmusiłeś Tipplera do oddania jego zapasów alkoholu nie otrzymasz tej misji!
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. alchemii

Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring: zadnie zleci nam Tipplera, tym razem chce abyśmy pozbyli się grupki goblinów pałętających się w pobliskich ruinach.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Zabij topielce: zadanie otrzymamy od Wilsona, po wykonaniu dla niego wcześniej misji ze sprzedażą skóry. Musimy pozbyć się topielców, które osiedliły się przy pobliskim jeziorku.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 8 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Zapoluj z Wilsonem na topielce: zadanie otrzymamy od Wilsona, razem z nami może zapolować na topielce.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Artefakt Alego: o artefakcie dowiadujesz się od kilku osób, jak to asasyn się nim chwali, aby go zdobyć musimy ukraść Alemu klucz do jego kufra, udać się na piętro do karczmy
i obrabować jego kufer.
+ 500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. kradzieży

Zanieś Tomowi prezent Alego: myśliwy Tom, chce abyśmy odzyskali dla niego artefakt Alego. Po tym jak zostaniesz już jednym z myśliwych zaproponuj, że zaniesiesz Kamień przodków do Nordmaru.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Pokonaj Gorana na arenie: zadanie otrzymamy wyzywając na pojedynek Gorana, gladiatora walczącego na małej arenie, której zarządcą jest Curtis. Trzeba uważać aby nie wyjść poza arenę gdyż jest ona bardzo mała.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 8 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. siły

Pokonaj Moffa na arenie: tak samo jak z Goranem.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 8 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. siły

Pokonaj Spike’a na arenie: Spike jest mistrzem małej areny w Faring, co nie znaczy,
że będzie z nim mordownia.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 8 pkt. reputacji w Faring
+ 1 pkt. siły

Zamek w Faring: zadanie polega na tym aby uzyskać aprobatę 3 orków na wstęp do zamku w Faring. Są to Mojok, Gorok i Gnar. Gdy będziesz miał 75% reputacji w mieście Gnar przepuści Cię do zamku.
+ 2500 pkt. doświadczenia

Kowal z Faring: zadanie otrzymasz w trakcie rozmowy z kowalem Zarkoshem. Będziesz musiał skłonić go do tego aby uczył Cię kowalstwa. Aby to zrobił będziesz musiał mu jakoś zaimponować, na dziedzińcu jest kamień młyński, który będziesz musiał podnieść lecz aby tego dokonać musisz mieć 250 pkt. siły. Jak udźwigniesz kamień będziesz musiał jeszcze zabić 3 trolle(te na które możesz zapolować z Mitchem) być może już to zrobiłeś wcześniej, wtedy misja będzie już zaliczona i Zarkosh będzie uczył Cię kowalstwa.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Orków

Zanieś Ur-Goshowi trzy szczawie królewskie: tym razem będziesz musiał przynieść 3 szczawie królewskie orkowemu alchemikowi, aby ten uczył Cię alchemii.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji u Orków
+ 1 pkt. alchemii

Zostań mistrzem areny w Faring: aby móc walczyć na arenie w Faring będziesz musiał zdobyć tytuł mistrza areny w Mora Sul, dopiero wtedy będziesz mógł stanąć do walki z gladiatorami z Faring.
+ 2500 pkt. doświadczenia

Pokonaj Vigo na arenie: najemnik będzie 1 przeciwnikiem, z którym przyjdzie Ci walczyć na dużej arenie.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji u Orków

Pokonaj Tukasha na arenie: Tukash jest drugim przeciwnikiem na dużej arenie.
+ 3000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji u Orków

Pokonaj Mortisa na arenie: najemnik Mortis jest przedostatnim rywalem do pokonania.
+ 3500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji u Orków

Pokonaj Rozhova na arenie: walka z Rozhovem to walka o tytuł mistrza areny w zamku
w Faring!
+ 4000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji u Orków

Złam opór Morr: zadanie otrzymamy od przywódcy orków - Kana, jednak nie dostaniemy się do jego siedziby jeżeli nie będziemy mieć 75% reputacji u Orków. Zdobyć ją możemy wykonując zadanie zlecane nam przez orkowych dowódców itp. Kan rozkaże nam zlikwidowanie przywódców rebelii czyli: Javiera, Rolanda, Russela, Anoga i króla Rhobara II
+ 5000 pkt. doświadczenia
+ 7 pkt. reputacji u Orków

Przepędź orków z Faring: zadanie polegające na oswobodzeniu Faring z rąk orków. Walka będzie dość ciężka gdyż przeciwników jest wielu, do tego w górnej części rezydują szamani
i Kan. Z pomocą też Ci nikt nie przyjdzie gdyż w Faring nie ma szpiegów ani podziemia buntowniczego.
+ 10000 pkt. doświadczenia
+ 5 pkt. reputacji u Buntowników



SILDEN

Dostarcz drzewo z obozu do magazynu Gvinessa:
magazynier każe Ci przynieść 10 stosów drzewa, które znajdują się w obozie niewolników. W chacie Zapoteka są 2/3 stosy możesz je wziąć ale wtedy kiedy on nie patrzy lub nie ma go w domu, przy okazji zabierz stamtąd Ognisty Puchar!
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden

Zanieś beczki z rybami do młyna: zadanie zleci Ci rybak Temmy, tym razem chodzi o przyniesienie do magazynu 8 beczek z rybami, które możemy znaleźć na pomostach i przy domkach nad wodą.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden

Idź z Pavlem do jego domku myśliwskiego: zadanie otrzymasz w trakcie rozmowy z myśliwym Pavlem, możesz udać się z nim do jego chatki, w zamian za to będzie nauczał Cię myślistwa, Akrobatyki i Wytrzymałości Wilka.(screen)
+ 500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden

Zapoluj z Falkiem na zębacze: myśliwy Falk, którego spotkamy w domku myśliwskim Pavla, oferuje nam swoje towarzystwo podczas polowania na Tłuste zębacze.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji w Silden

Zabij zębacze grasujące w okolicy Silden: to zadanie zleci Ci Falk, każe Ci zabić stado zębaczy, możesz zabrać go ze sobą na polowanie.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Zabierz skóry do Gvinessa: zadanie zleci Ci myśliwy Lukjan, też jest w chatce Pavla, chce abyś zaniósł 8 skrzyń z futrami do młyna w Silden. Skrzynie znajdziemy w koło domu.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden

Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry: jak już oddasz Gvinessowi 8 skrzyń futer dostaniesz od niego 1500 szt. złota które musisz oddać Lukjanowi. Zanieś je myśliwemu i oddaj całą sumkę, dostaniesz trochę kasy i będzie uczyć Cię myślistwa.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Zapoluj z Bramem na srebrne wilki: zadanie otrzymasz od myśliwego Brama, który też mieszka w domku myśliwskim, ale nie Pavla tylko swoim w pobliżu Silden.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Zabij wilki w pobliżu Silden: to zadanie również dostaniemy od Brama, zleci nam zabicie wilków na, które możecie razem zapolować.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. zdolności myśliwskich

Quadir poluje na niewolników dla Silden: asasyn, który przebywa w mieście chce abyś udał się do obozu drwali nieopodal Silden i schwytał jednego z drwali. Jest nim Will.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. reputacji u Asasynów

Pokonaj Willa: drwal będzie się przechwalać jaki to on silny itd. Pokaż mu kto jest ten lepszy.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. siły

Paczka dzikich jagód dla Stana: w obozie drwali spotkamy Bozepa, który zbiera dzikie jagody dla rybaków z Silden. Stan nie przyszedł po swoją więc możemy zanieść mu ją.
+ 500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden

Kadok zgubił swój młot:
Kadok jest kowalem lecz zgubił swój młot, mówi Ci że był wcześniej na arenie udaj się tam i rozejrzyj w jaskini Jarolla lub Jarocka, w jednej z nich leży młot. Zwróć go właścicielowi.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden

Znajdź broń dla skazańca Jarecka: zadanie zleca Ci niewolnik Jareck, który w zamian za przyniesienie mu 5 paczek broni stanie z innymi niewolnikami do walki z zaborcą.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników

Znajdź pieczeń dla skazańca Jarecka: tym razem chodzi o przyniesienie 25 kawałków pieczonego mięsa.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników

Zagubione narzędzia Hatloda: niewolnik jest budowniczym łodzi lecz nic nie zrobi bez swoich narzędzi, które jak sam powiedział: „Są w brzuchach bestii.” Chodzi tutaj o nasyconego topielca i jaszczura cierpiącego na zatwardzenie, należy odnaleźć, zabić bestie i przeszukać je po czym wrócić i oddać narzędzia właścicielowi. Zwierzaków należy szukać przy brzegu jeziora.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden

Okręt doskonały: po tym jak zwrócisz narzędzia Hatlodowi, będzie on chciał abyś zdobył dla niego plan okrętu. W tym celu udać się musisz do Varantu, a dokładniej do Lago, tam jest wiecznie naćpany asasyn Sibur Narad, który posiada ów plan. Nie odda Ci go za darmo, będziesz musiał przynieść mu 5 skór lodowych wilków.
+ 2500 pkt. doświadczenia

Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa: niewolnik, który jest kucharzem dla orków nakaże Ci abyś przyniósł mu 50 kawałków surowego mięsa.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden

Pieczeń dla Frillocka: ork będzie chciał abyś przyniósł mu 5 kawałków pieczonego mięsa, zrób to i potem odeślij go do Denpoka.
+ 750 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden

Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta: odeślij orka do Denpoka i powiedz dowódcy straży że Frillock od teraz patroluje miasto.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden

Irmakowi zaginęła halabarda: ork, który powinien patrolować miasto smacznie sobie śpi, wymówką jest: ”Nie ma halabardy nie ma stróżowania!” Jego broń jest w jednej z chatek rybaków zawieszona na ścianie, zwróć mu ją i masz do wyboru: weźmiesz 500 szt. złota lub wyślesz go na patrol do Denpoka. Jedno wyklucza drugie.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden

Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta: po tym jak zwrócisz orkowi jego broń i wyślesz go do Denpoka powiedz Denpokowi, że Irmak będzie strzegł miasta.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden

Powiedz Denpokowi, że Ganca pilnuje miasta: kolejnym strażnikiem w górnym mieście może zostać ork pilnujący niewolników w więzieniu, każ mu udać się do Denpoka i poinformuj go, że Ganca będzie pilnował miasta.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden

Zabij topielce które osiedliły się na brzegu rzeki: zadnie zleci Ci Brontobb, udaj się na drugi brzeg rzeki i zrób o co Cię prosił.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden

Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta: po tym jak uporasz się z topielcami każ Brontobowi udać się do górnego miasta, i powiedz Denpokowi, że kolejny strażnik przybył na wartę.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden

Pokonaj Jarocka na arenie: to będzie pierwsza walka, porozmawiaj z zarządcą areny Barrackiem i wejdź na arenę.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. siły

Pokonaj Jarolla na arenie: tak samo jak za pierwszym razem.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. siły

Pokonaj Trompocka na arenie: Trompock jest mistrzem areny w Silden, pokonaj go,
a będzie Ci towarzyszyć w podróży.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. siły

Orkowie w Silden potrzebują kowala: zadnie zleci nam Denpok, musimy sprowadzić do górnego miasta kowala, Kadok jest idealnym kandydatem więc wyślijmy go do pracowni lecz najpierw będziemy musieli zwrócić mu jego młot aby tam poszedł.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Silden

Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników: szpieg buntowników Inog, prosi Cię abyś przyniósł mu 5 paczek broni.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników

Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy: zadanie dostaniesz od Inoga, musisz udać się do Anoga, przywódcy buntowników ukrywających się w lesie koło Silden
I przekazać mu informacje od brata.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników

Daj znać Inogowi, że Anog nie może mu pomóc: znów robisz za posłańca, tyle że tym razem musisz dostarczyć złe nowiny Inogowi.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników

Inog pomaga niewolnikom w ucieczce: zadanie otrzymasz jeżeli dokładnie wypytasz szpiega o zbiegłych niewolników, powie Ci on że najemnicy sami ich wypuszczają. Możesz donieść o tym Zapotekowi, który potem każe zabić Ci Inoga.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Orków

Uratuj Nordmarczyka Larsa z obozu niewolników: zadanie dostaniemy po rozmowie
z więźniem Larsem, został złapany za kradzież i możemy go wykupić od Zapoteka za 300 szt. złota.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 3 pkt. reputacji w Nordmarze

Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden: zadanie zleci nam Zapotek, każe nam dla przykładu zabić 5 uciekinierów, którzy ukryli się w lesie na północ od Silden.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Orków

Zdobądź szacunek orków z Silden: zadanie pojawi się po 1 rozmowie z Denpokiem, chodzi o to abyś zdobył 75% reputacji w mieście, żebyś mógł wejść do siedziby Umbraka.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Orków

Porozmawiaj z Umbrakiem o zapasach: zadanie zleca nam Inog i nie chodzi tutaj o zaopatrzenie orków, musimy się dowiedzieć dlaczego przywódca orków jest tak szanowany i wszyscy się go boją. Dowiesz się od niego, że dzięki torturom podporządkował sobie wszystkich.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Orków

Wódz Umbrak pragnie śmierci Anoga:
przywódca orków z Silden chce abyś zabił Anoga.
+ 5000 pkt. doświadczenia
+ 7 pkt. reputacji u Orków

Zabij szpiega buntowników: zadanie zleca Umbrak, chce tym razem abyś pozbył się Inoga.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 3 pkt. reputacji u Orków

Grompel zna drogę do kryjówki buntowników: po otrzymanym zleceniu na głowę Anoga od Umbraka, idziemy do Grompela, który zaprowadzi nas na skraj lasu.
+ 1000 pkt. doświadczenia

Zabij szamana Grompela: zadanie zleci nam Zapotek, chce tym razem abyśmy zabili szamana Grompela. Najlepszym momentem jest ten, w którym razem z szamanem wychodzimy poza miasto.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Asasynów

Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden: zadanie zleci nam Tragak, ork mający przy sobie dostawę towarów z Nordmaru przebywający przy przełęczy do górzystej krainy, który chce abyśmy eskortowali go do Silden.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Silden

Dostawa z Nordmaru: zadanie zleca Grompel, wykonasz je jak już odprowadzisz bezpiecznie Tragaka do szamana.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Silden
+ 1 pkt. reputacji u Orków
+ 1 pkt. alchemii

Idź z Larsem na przełęcz do Nordmaru: po tym jak uwolnisz Nordmarczyka, będzie Cię on mógł eskortować na przełęcz do swojej krainy. Po drodze możesz spotkać potwory, które będą mogły robić problemy więc wcześniej oczyść sobie z nich drogę.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Nordmarze

Zanieś Anogowi orkową dostawę z Nordmaru: chodzi tu o paczkę towarów, którą ma Tragak, oddając ją buntownikowi nie będziesz mógł już eskortować orka do Silden i na odwrót.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników

Uratuj niewolnika zbiegłego z Silden x5: chodzi tu o niewolników którzy uciekli do lasów na północ od Silden, zabierz każdego z nich do buntownika Fremana(obóz Anoga). Po drodze możesz napotkać zwierzęta, które mogą sprawić problem więc zabij je wcześniej.
+ 500 pkt. doświadczenia za każdego – razem 2500 pkt.
+ 1 pkt. reputacji u Buntowników za każdego – razem 5 pkt.

Przepędź orków z Silden: zadanie zleci Ci Inog, po tym jak poznasz sekret Umbraka i wyjawisz go szpiegowi, on i inni niewolnicy pomogą Ci w walce jak zabijesz Umbraka, to będzie znak do ataku. Jednak ciężko będzie Ci zabić go w swojej siedzibie, a rebelianci i tak Ci pomogą.
+ 5000 pkt. doświadczenia
+ 5 pkt. reputacji u Buntowników


GELDERN

Nemrok oczekuje dostawy złota z kopalni: zadanie zleca nam Nemrok, musimy mu dostarczyć 40 samorodków złota, rozejrzyjmy się w kopalniach w okolicy Geldern, na pewno znajdziecie.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern

Nemrok oczekuje dostawy siarki z kopalni:
tym razem chodzi o surowiec siarkę,
a dokładnie 30 bryłek, idziemy do kopalni, znajduje się ona za północną bramą na idąc na lewo. Część możemy wykopać a część dostaniemy od Sulfocka za zabicie zębaczy, które kręcą się wkoło kopalni.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern

Zabij zębacze grasujące w pobliżu kopalni:
zadanie zleci nam Sulfock, chce abyśmy zabili ok. 10 groźnych zębaczy, które kręcą się w pobliżu kopalni. Za wykonanie questa dostaniemy od niego 12 bryłek siarki.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern

Przynieś Nemrokowi artefakt z ruin na północy:
tym razem ork chce zdobyć Berło Cienia, znajdziemy je w ruinach na wzgórzu niedaleko kryjówki druida Runaka(patrz mapa).
Miejsca strzegą cieniostwory więc przygotuj się na walkę.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern

Pokonaj Dymitara na arenie:
zarządcą areny w Geldern jest Aganak, a pierwszym przeciwnikiem najemnik Dymitar.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern
+ 1 pkt. siły

Pokonaj Gembaka na arenie:
kolejnym przeciwnikiem jest ork Gembak.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern
+ 1 pkt siły

Pokonaj Kulaka na arenie:
Kulak jest mistrzem areny, wyzwij go na pojedynek i zostań nowym mistrzem areny.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern
+ 1 pkt. siły

Daj Mirzo nauczkę:
zadanie zleci nam Agenak, chce abyśmy spuścili łomot kupcowi Mirzo, jego chatka jest zaraz przy arenie.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. siły

Powiedz Samuelowi o zniszczonej kopalni:
zadanie zleci nam niewolnik Dawson, powie nam o kopalni, którą splądrował najemnik Ivan, kopalnia jest w lesie(patrz mapa[Dawson])
Udajemy się do szefa najemników i mówimy mu o incydencie.
+ 1750 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Geldern

Zabij najemnika Ivana:
zadanie zleci nam Samuel, po tym jak powiemy mu o napadzie Ivana, każe nam go zabić.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 8 pkt. reputacji w Geldern
+ 2 pkt. reputacji u Orków

Gembak chce dać nauczkę najemnikowi Ivanowi:
zadanie otrzymamy od Gembaka, gdy już go pokonamy na arenie, chce udać się z nami do obozu najemnika Ivana i dać mu nauczkę. Ork nie może zginąć.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Geldern

Przynieś Renwikowi szczaw królewski:
alchemik Renwik chce abyśmy mu przynieśli tą rzadką roślinę.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Geldern

Hamil, zuchwały handlarz artefaktami wśród niewolników:
zadanie pojawi się w trakcie rozmowy z Hamilem, dowiemy się od niego, że sprzedaje rzeczy, które ukradł orkom, donosimy o tym Nemrokowi, który każe nam odnaleźć alchemika zamieszanego w sprawę, jest to Peratur.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Geldern

Jared, sprzedawca artefaktów chce poznać Laresa:
handlarz Jared, dowiaduje się, że
w Geldern przebywa najlepszy złodziej Lares, kiedy mówimy mu, że złodziej jest naszym starym kumplem Jared chce abyśmy zapoznali go ze sławą w złodziejskim fachu.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Geldern
+ 1 pkt. kradzieży

Siedem starożytnych pierścieni alchemików:
zadanie zleci nam Jared, chce abyśmy przynieśli mu 7 pierścieni alchemików, które znajdują się w Geldern w następujących miejscach: piętro karczmy, w pokoju Peratura, w domku Mariusa, w chacie Gunocka,
w pomiszczeniu gdzie przebywa Grimboll, w skarbcu którego pilnują dwaj orkowie
i w chatce Renwika. Jak znajdziemy wszystkie oddajmy je Jaredowi.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. kradzieży

Tajemnica Mirzo, kupca asasyna:
zadanie otrzymamy po rozmowie z bratem Mirzo- Mazinem, który to poszukuje artefaktów w opuszczonej kopalni(wychodzisz południową bramą i kierujesz się w prawo). Możemy donieść i tym Nemrokowi.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Geldern

Zabij wilki tunelowe grasujące w wilczej kopalni:
zadanie zleci nam Nemrok, chodzi
o kopalnię, która znajduje się w lesie koło Geldern, są tam wilki, które musimy zabić.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji Geldern

Sprowadź niewolników do wilczej kopalni:
po tym jak uporasz się z wilkami Nemrok każe Ci przyprowadzić do kopalni niewolników aby tam pracowali, idź za arenę gdzie spotkasz Wyjątkowo ochoczego niewolnika, którego zabierzesz do kopalni.
+ 1250 pkt. doświadczenia
+ 6 pkt. reputacji w Geldern

Podążaj za niewolnikiem do wilczej kopalni:
zadanie polega na tym, że musisz iść za Wyjątkowo ochoczym niewolnikiem do wilczej kopalni.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Geldern

Sprowadź więcej niewolników do wilczej kopalni:
zadanie otrzymasz od Nemroka jak powiesz mu, że sprowadziłeś jednego niewolnika do kopalni, teraz masz zrobić to samo tyle, że przyprowadzić musisz 3 ochoczych niewolników do pracy.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Geldern

Przynieś szamanowi Grimbolowi trochę siarki:
zadanie otrzymasz po rozmowie z Grimbollem, każe Ci przynieść 5 kawałków siarki.
+ 1000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji w Geldern

Gunock, leniwy ork:
zadanie otrzymasz w trakcie rozmowy z orkiem na temat poszukiwań druidów, dowiesz się, że Gunock powinien polować na druidów, a tym czasem on siedzi przed swoją chatą. Możesz donieść później o jego lenistwie Grokowi, a rozmowa skończy się walką, wyprowadź go poza miasto i tam zabij – wypełnisz tak inne zadanie.
+ 1500 pkt. doświadczenia

Ludzie z Geldern i kamień druidów:
zadanie otrzymasz od druida Torna, dostaniesz od niego jego kamień, jeżeli będziesz działał na rzecz wyzwolenia miasta, udaj się w tym celu do maga ognia Mariusa, ten każe Ci się dowiedzieć czy Ognisty Puchar znajduje się w siedzibie orków. Znajdziesz go w kopalni w Geldern lecz będziesz musiał dostać się do Groka i po rozmowie z nim Marius będzie skłonny Ci pomóc, wtedy też otrzymasz kamień od Torna.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 10 pkt. reputacji u Gońców Leśnych

Otwórz kopalnię na północy i zabij szkodniki:
zadanie zleci Ci Samuel, powie Ci o kopalni która znajduje się przy drodze z Geldern do Silden, którą musisz oczyścić z pełzaczy, gdy powiesz mu, że tego dokonałeś on wyśle tam niewolników do pracy.
+ 1500 pkt. doświadczenia

Złote talerze dla Laresa:
zadanie dostaniesz od starego kumpla Laresa, kiedy już będziesz miał wstęp do siedziby orków będziesz musiał zwędzić stamtąd 5 złotych mis, uważaj żeby nikt Cię nie przyłapał. Oddaj je potem złodziejowi, dostaniesz 10000 szt. złota.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 2 kradzieży

Znajdź hełm pierwszego paladyna:
zadanie zleci nam Shawn, złodziej z Okary, mówi nam o artefakcie, który jest w Geldern a dokładnie w pomieszczeniu gdzie przebywa Grimboll, hełm możesz śmiało zabrać.
+ 500 pkt. doświadczenia
+ 1 pkt. kradzieży

Znajdź grupę poszukującą druidów:
zadanie otrzymamy od Groka, musimy znaleźć Ballocka(patrz mapa).
+ 1500 pkt. doświadczenia

Zabij druida Torna:
zadanie zleci nam Grok, musimy zabić druida, który ukrywa się
w lasach w pobliżu Geldern. Może być ciężko gdyż Torn używa magii.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Geldern
+ 4 pkt. reputacji u Orków

Zabij druida Runaka:
zadanie otrzymamy od Groka lub Ballocka, musimy zabić najpotężniejszego z druidów.
+ 2500 pkt. doświadczenia
+ 4 pkt. reputacji w Geldern
+ 4 pkt. reputacji u Orków

Poznaj sekret druida Runaka:
zadanie zleci nam Grok, polega ono na tym abyśmy przynieśli mu kamień druida Runaka.
+ 2000 pkt. doświadczenia
+ 2 pkt. reputacji u Orków

Szaman Grok chce zdobyć wszystkie Ogniste Puchary:
dostaniemy to zadanie od Groka, musimy po prostu przynieść szamanowi 12 Ognistych Pucharów. Wypełnienie tego zadania uniemożliwia oddanie pucharów paladynom.
+ 10000 pkt. doświadczenia
+ 7 pkt. reputacji u Orków

Zabij orków z Geldern wysłanych aby zabić Runaka:
zadanie zleca nam Runak, musimy pozbyć się Ballocka i jego grupy.
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 10 pkt. reputacji u Gońców Leśnych

Zabij dowódcę południowej grupy polującej na druidów:
to zadanie również zleca Runak, tym razem chodzi o zabicie Gunocka
+ 1500 pkt. doświadczenia
+ 10 pkt. reputacji u Gońców Leśnych

Przepędź orków z Geldern:
w to zadanie zamieszani są druid Torn i Mag Ognia Marius lecz tylko ten drugi nam pomoże w walce. Walka będzie dość ciężka gdyż przyjdzie nam się zmierzyć z wieloma szamanami, którzy jak nas zamrożą to będzie po nas. Najlepiej walkę stoczyć poza murami miasta, gdzie po kolei będą wybiegać przeciwnicy z bramy.
+ 7500 pkt. doświadczenia
+ 5 pkt. reputacji w Geldern
__________________

|Mroczny Paladyn Podziemia| |Srebrny Surfer '11| |Przecinak| |Irytator3000|

Ostatnio edytowane przez Elrath : 10-09-09 o 20:43.
RPG
Elrath jest offline  
Góra