Wróć   Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 > Przeszukaj forum
Przeładuj stronę Wyniki Wyszukiwania

Pokaż wyniki 1 do 10 z 10
Wyszukiwanie trwało 0.13 sekund(y).
Szukaj: Posty utworzone przez: Mixerr
Forum: Pomoc w ukończeniu modów 01-04-08, 16:11
Odpowiedzi: 155
Przyklejony: Piratenleben
Odwiedzin: 81 913
Zamieszczone przez Mixerr
Przeszedlem cale xD

Przeszedlem cale xD
Forum: Pomoc w ukończeniu modów 28-03-08, 06:40
Odpowiedzi: 155
Przyklejony: Piratenleben
Odwiedzin: 81 913
Zamieszczone przez Mixerr
Tak pomoglem zabilem tego orka

Tak pomoglem zabilem tego orka
Forum: Pomoc w ukończeniu modów 27-03-08, 06:35
Odpowiedzi: 155
Przyklejony: Piratenleben
Odwiedzin: 81 913
Zamieszczone przez Mixerr
jak wchodze do lewych drzwi nikogo tam nie ma. :(

jak wchodze do lewych drzwi nikogo tam nie ma. :(
Forum: Pomoc w ukończeniu modów 04-03-08, 18:04
Odpowiedzi: 155
Przyklejony: Piratenleben
Odwiedzin: 81 913
Zamieszczone przez Mixerr
kolejne pytanie: koncze rozdzial drugi. Niestety...

kolejne pytanie:
koncze rozdzial drugi. Niestety nie moge go ukonczyc poki nie pzegnam chochlika ze statku, a nie wiem kto moze mi w tym pomoc
Forum: ArcaniA: Gothic 4 31-08-07, 04:06
Odpowiedzi: 108
Odwiedzin: 18 572
Zamieszczone przez Mixerr
Odpowiedz na to pytanie jest bardzo prosta: bo...

Odpowiedz na to pytanie jest bardzo prosta: bo gothic jest znany i ma przynies zyski samym tytulem, choc nie mowie, ze na pewno tylko tytul bedzie ok w nowej odslonie gry.
Forum: ArcaniA: Gothic 4 29-08-07, 15:29
Odpowiedzi: 108
Odwiedzin: 18 572
Zamieszczone przez Mixerr
Wedlug mnie oba pomysly nie sa trafione. Cofanie...

Wedlug mnie oba pomysly nie sa trafione. Cofanie sie w przeszlosc odpada, bo i tak bedziemy wiedzieli mniej wiecej co stanie sie na koncu, a pomysl z gothicowym fable? Bezi, ktory daje rady? Moim...
Forum: Mroczne Tajemnice 13-07-07, 20:01
Odpowiedzi: 1 134
Odwiedzin: 229 389
Zamieszczone przez Mixerr
Mam taki problem, ze nie moge porozmawiac z...

Mam taki problem, ze nie moge porozmawiac z Thangorem po tym jak Quentuin nie zaplacil za towary. Nie mam w ogole zadnych opcji dilagowocyh i nie moge wykonac ani zadania z chromaninami, ani wiekszej...
Forum: Mroczne Tajemnice 10-07-07, 19:50
Odpowiedzi: 1 134
Odwiedzin: 229 389
Zamieszczone przez Mixerr
Korth, czy jakos tak, dal mi zadanie zeby znalezc...

Korth, czy jakos tak, dal mi zadanie zeby znalezc pierscien, ktory on zgubil uciekajac przed szkieletami....gdzie jest ten pierscien? Szukalem, biegalem po tych jaskiniach pod cytadela, ale znalezc...
Forum: Pomoc w ukończeniu modów 20-06-07, 19:08
Odpowiedzi: 165
Przyklejony: Pytania Jaktyl
Odwiedzin: 31 519
Zamieszczone przez Mixerr
Dzieki. Masz racje. Wczytalem poprzedni stan gry...

Dzieki. Masz racje. Wczytalem poprzedni stan gry i po tym jak mag sie przeteleportowal bramy same sie otworzyly.
Forum: Pomoc w ukończeniu modów 20-06-07, 13:30
Odpowiedzi: 165
Przyklejony: Pytania Jaktyl
Odwiedzin: 31 519
Zamieszczone przez Mixerr
..

W swiatyni w kanionie bilem sie z czarnym magiem i juz prawie go zabilem, ale ten sie przeteleportowal zostawiajac mnie zamknietego w swiatyni. Mam pytanie: co zrobic zeby sie z niej wydostac??
Pokaż wyniki 1 do 10 z 10

 
Skocz do forum

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.