Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4

Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 (http://forum.gothic.phx.pl/index.php)
-   Pomoc (http://forum.gothic.phx.pl/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Szpon Beliara vs ..... (http://forum.gothic.phx.pl/showthread.php?t=28605)

Bordul 14-02-10 18:21

Szpon Beliara vs .....
 
Gram sobie Łowcą Smoków daje tylko w sile i bron 2H, moim zdaniem tylko takagra daje satfakcje, czyli stawanie z przeciwnikiem 1v1 lub 1v10 ;] i szybkie ich zabijanie.

I takie pytanie wybrac szpon beliara czy topór berserkera?

Dodam ze szpon ma na poczatku obrazenia cos w stylu 120 i nikle szanse na walniecie powiedzmy +30 z magi.Noi trzeba punkty trafien oddawac a jak wiadomo to duza strata.Szponem NIE DA SIE zabic smoka ozywienca.

A toporek ma 200 obrazen.

Prosze o "godne" wypowiedzi

bezek12 14-02-10 18:29

Lepiej topór berserkera.Dlaczego?Szpon Beliara może i jest dobry z tymi błyskawicami,ale dość żadko się zdarzają.Topór berserkera nie ma błyskawic ale to najsilniejsza broń w grze pamiętam że kiedyś na końcu gry,jak walczyłem z czarnym magiem zadałem jeden cios z toporu berserkera i od razu go zabiłem xd.Potem spróbowałem tak samo ze szponem Beliara wiele razy ale nie udało mi się nim zadać takiego krytycznego ciosu.

Bordul 14-02-10 18:31

Tylko ze 160 sily to bardzo wiele ;/

Teen 14-02-10 19:23

Ja tam i tak bym polecił jakiś dwuręczny miecz, jak duże Magiczne ostrze na smoki lub Smoczą Zgubę, bo jak dla mnie ten topór jest za krótki, a jak mam dwuręczną brońto wole utrzymać przeciwnika na odlegość. Jednak miedzy tymi dwoma jak bym miał wybierać to Toporek bo wkurzają mnie efekty Szponu i ogólnie zbyt magiczny jak dla mnie wole zwykły oręż.

grzegor91 15-02-10 15:08

Cytat:

Napisał Bordul (Post 567257)
Tylko ze 160 sily to bardzo wiele ;/

160 to dużo w G2:NK? no nie żartuj sobie...o_O
w zwykłym G2 swoim Łowcą Smoków miałem więcej^^
Staty zaraz po wejściu na Irdorath:
http://img14.imageshack.us/img14/4681/screen0009e.jpg
Staty po zabiciu Smoka Ożywienca:
http://img707.imageshack.us/img707/5361/screen0007.jpg

W G2:NK z tego co pamiętam jak grałem paladynem to wycisłem z 220-240 siły wiec 160 to nie był problem xD
Mimo to w G2:NK wybrał bym Topor Bersekera, 2h-100% do tego ok 200 siły i walisz każdego hita prawie po 400 DMG :D

Bordul 17-02-10 16:44

Miales racje dopiero w Jarkendarku jestem u bandytow i 182 sily mam....
Ale to chyba jakis bug bo pamietam ze bilem sie z potworkiem ( chyba krwiopijca) i nacisnolem kilka razy tabliczke sily 3 ( zapomnialem ze nie znam jeszcze jezyka) i takich tabliczek potem 10 mialem ;f


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:56.

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.