Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4

Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 (http://forum.gothic.phx.pl/index.php)
-   Pomoc w ukończeniu modów (http://forum.gothic.phx.pl/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Pytania Jaktyl (http://forum.gothic.phx.pl/showthread.php?t=13853)

Andrzej5789 27-07-09 13:53

Nie da się ich otworzyc... Musisz wejsc od tyłu. Jest tam okno bez krat... wpływasz tam i jesteś w środku, potem płyniesz, tam gdzie w gothic 2 był magazyn....

Regemaster 31-07-09 03:16

Siema...
Mam pytanie dotyczące testu na maga Jaktylu. Gdzieś wyżej przeczytałem, że trzeba przejść pod kratą za pomocą zwoju "przemiana w chrząszcza" i że dostaje się go od jakiegoś maga, ale skąd mam go wziąć, skoro od tamtego maga dostałem tylko 3x"kula ognia"???...
Help pls


Może jakiś kod w ostateczności... :(:(

Bezimien 17-08-09 03:33

Problem
 
Gdzie znajde klucz który miał Xaros a zadanie zleca lario ten z kopalni co mówi byśmy klucz odnależli? pomóż ktoś!!!

Jahmaican 03-09-09 01:37

Wejdź pod most i idź tunelami daleko daleko, wybijając po drodze pierdyliard pełzaczy. Ciało strażnika jest na końcu.

Ja mam inny problem w drugim rozdziale - Loran każe mi porozmawiać z Ridianem o ataku na obóz bandytów, ale u mnie nie ma z nim żadnej opcji dialogowej. Być może dlatego, że idąc do kopalni po drodze wstąpiłem do jaskini i wystrzelałem wszystkich bandytów (ładowałem ciągle w zręczność i łuki, więc nie było trudno :D). Co teraz zrobić? Myślałem, że może wystarczyłoby umieścić kodami przywódcę bandytów na miejscu, ale ktoś musiałby mi podać kod na niego.

Edit: problem rozwiązany. Wystarczyło pogadać z Loranem :D

qazs 12-10-09 15:20

Jak zrobic misje badanie histori jaktylu? znalazłem dziennik w jaskini w kanionie a po tem w wiezy obserwacyjnej z drewna gdzie sa jeszcze jakies papiery do tej misji ? help:excl:

Nederland 12-10-09 15:25

Eh, jak ja dawno nie grałem w Jaktyl... O ile dobrze pamiętam, musisz zanieść mu ten dziennik z kanionu, powiedzieć, że jest potomkiem starożytnego ludu (zadanie z krwią Burana) i dać książkę o świecie Jaktylu z komnaty, do której przeteleportujesz się po bodajże drugiej walce z Czarnym Magiem.

qazs 12-10-09 15:31

ok dzieki spróbuje^_^

ConradXXX 20-02-10 20:11

Witam

Mam takie pytanie odnośnie dostania się na wieżyczkę.Ponieważ mój problem polega na tym że jak rozprawiłem się z czarnym magiem w świątyni później poszedłem na ta wieże co jest na wzgórzu wytłukłem orki znajdujące się w tej wieży i pojechałem ta winda do góry i nie wiem jak się przemieścić do tej drugiej wieży gdzie znajduje się czarny mag. Próbowałem wejść w te niby światła ale kicha.Pomocy!!!!!

juserek 21-02-10 00:27

Jeśli masz już wszystkie odpowiednie wpisy w dzienniku, to powinieneś iść po niewidocznym moście.

Bartek P 22-02-10 00:33

witam ,
czy ktoś może mi powiedzieć jak sie otwiera kraty w mieście umarłych?
znalazłem podwodne przejście w magazynie z rudą ale w drugiej sali z posągami orków i czerwonym płomieniem pośrodku, jest krata której nie moge otworzyć!
Edit:
Ok znalazłem sposób dzieki wszystkim za pomocB)

ucho180 27-02-10 23:16

Cytat:

Napisał ConradXXX (Post 569884)
Witam

Mam takie pytanie odnośnie dostania się na wieżyczkę.Ponieważ mój problem polega na tym że jak rozprawiłem się z czarnym magiem w świątyni później poszedłem na ta wieże co jest na wzgórzu wytłukłem orki znajdujące się w tej wieży i pojechałem ta winda do góry i nie wiem jak się przemieścić do tej drugiej wieży gdzie znajduje się czarny mag. Próbowałem wejść w te niby światła ale kicha.Pomocy!!!!!

gdy jesteś na szczycie wieży to musisz wskoczyć na mniejszą i się wspinać potem jak zobaczysz zielone światełko i tam jest czarny mag

Deemo 06-03-10 14:53

Ale gdzie jest ta wieza,widze jakies wieze na lewo od bramy miasta ale sa wysoko i nie wiem jak tam dojsc,za stromo na wspinaczke.
Wolf kazal mi isc do sprzedawcy tytoniu ale on cos tam metnie gadal a w dzienniku nic sie po tej gadce nie zmienilo.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:22.

Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.