PDA

Wyświetl pełną wersję : Spisy/Poradniki


Thompson
29-01-14, 19:44
Tytuł pewnie ulegnie zmianie. A wiadomo o co tutaj chodzi. A jak nie wiadomo, to o kasę.

Ogólnie to trochę jest do poprawy (trzeba dodać ze 2 runy), ale reszta powinna się zgadać z rzeczywistością.
Spis Czarów

Dobra, teraz powinny być wszystkie lub znaczna większość :P Pominąłem runy teleportacyjne, one przecież mają taki sam koszt oraz zwoje przemian.

Spis czarów, koszty odnoszą się TYLKO DO RUN.


--------------------Mag Ognia--------------------

-----1 krąg-----

- Ognista strzała (koszt: 5 PN, 500szt. złota)
Obrażenia: 25
Koszt many: 10

-----2 krąg-----

- Kula Ognia (koszt: 10 PN, 1000szt. złota)
Obrażenia: 75
Koszt many: 25

-----3 krąg-----

- Mała burza Ognista (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Obrażenia: 220
Koszt many: 40

- Przyzwanie Ognistego Golema (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 100

-----4 krąg-----

- Duża kula ognia (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Min. obrażenia: 80
Max. obrażenia: 320
Min. koszt many: 15
Max. koszt many: 60

-----5 krąg-----

- Duża burza ognista (koszt: 30PN, 3000szt. złota)
Min. obrażenia: 120
Max. obrażenia: 480
Min. koszt many: 20
Max. koszt many: 60

-----6 krąg-----

- Deszcz Ognia (koszt: 50PN, 5000szt. złota)
Obrażenia: 500
Koszt many: 100

--------------------Mag Wody--------------------

-----1 krąg-----

- Mała Błyskawica (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Obrażenia: 25
Koszt many: 10

-----2 krąg-----

- Lodowa Lanca (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Obrażenia: 75
Koszt many: 25

- Lodowa Strzała (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Obrażenia: 25
Koszt many: 10

-----3 krąg-----

- Bryła Lodu (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Obrażenia: 60
Obrażenia na sekundę: 5
Czas trwania: 19
Koszt many: 60

- Piorun Kulisty (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Min. obrażenia: 80
Max. obrażenia: 320
Min. koszt many: 15
Max. koszt many: 60

- Przyzwanie Śnieżnego Stada (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 100

-----4 krąg-----

- Wodna Pięść (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Obrażenia: 220
Koszt many: 40

- Błyskawica (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Obrażenia: 180
Koszt many: 40

- Przyzwanie Lodowego Golema (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Koszt many: 100

-----5 krąg-----

- Gejzer (koszt: 25PN, 2500szt. złota)
Obrażenia: 350
Koszt many: 60

- Lodowa fala (koszt: 25PN, 2500szt. złota)
Obrażenia: 60
Obrażenia na sekundę: 5
Czas trwania: 19
Koszt many: 125

-----6 krąg-----

- Grom (koszt: 40PN, 4000szt. złota)
Obrażenia: 600
Koszt many: 95

--------------------Guru--------------------

-----1 krąg-----

- Sen (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Czas trwania: 30
Koszt many: 25

- Włócznia Śniącego (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Obrażenia: 35
Koszt many: 10

-----2 krąg-----

- Pięść Wichru (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Min. obrażenia: 50
Max. obrażenia: 200
Min. koszt many: 5
Max. koszt many: 25

- Telekineza (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Koszt many: 15

-----3 krąg-----

- Strach (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Czas trwania: 5
Koszt many: 50

- Niepamięć (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 50

-----4 krąg-----

- Korzeń (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Obrażenia: 10
Czas trwania: 20
Koszt many: 15

-----5 krąg-----

- Odór Śmierci (?) (koszt: 25PN, 2500szt. złota)
Koszt many: 75

- Kontrola (koszt: 25PN, 2500szt. złota)
Obrażenia na sekundę: 50
Min. koszt many: 30

-----6 krąg-----

- Wir (koszt: 30PN, 3000szt. złota)
Obrażenia: 550
Czas trawania: 15
Koszt many: 60

--------------------Nekromanta--------------------

-----1 krąg-----

- Strzała ciemności (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Obrażenia: 45
Koszt many: 15

- Tworzenie szkieletu goblina (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Koszt many: 25

-----2 krąg-----

- Kradzież energii (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Obrażenia: 15
Czas trwania: 9
Koszt many: 50

- Stworzenie zombie (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Koszt many: 30

-----3 krąg-----

- Rój owadów (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Obrażenia: 50
Czas trwania: 7
Koszt many: 30

- Tworzenie szkieletu (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 60

-----4 krąg-----

- Szał Beliara (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Obrażenia: 190
Koszt many: 40

- Demon (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Koszt many: 250

-----5 krąg-----

- Kula Śmierci (koszt: 30PN, 3000szt. złota)
Obrażenia: 350
Koszt many: 60

- Armia Ciemności (koszt: 30PN, 3000szt. złota)
Koszt many: 150

-----6 krąg-----

- Masowe zniszczenie (koszt: 50PN, 5000szt. złota)
Obrażenia: 400
Koszt many: 100

- Krzyk Umarłych (koszt: 50PN, 5000szt. złota)
Obrażenia: 500
Koszt many: 125

--------------------Inne--------------------

- Śmiertelna Fala (4 krąg)
Obrażenia: 450
Koszt many: 100

- Święty pocisk (6 krąg) (koszt: 30PN, 3000szt. złota - tutaj też był podany koszt... aczkolwiek myślę, że się nie płaci, dałem to jako dodatkowe info)
Obrażenia: 300
Koszt many: 50

- Kradzież energii (6 krąg - ? (runka dla npc?)
Obrażenia: 500
Koszt many: 100

- Szpon Beliara (krąg 1)
Obrażenia: 40
Koszt many: 10
- Szpon Beliara (krąg 2)
Obrażenia: 80
Koszt many: 20
- Szpon Beliara (krąg 3)
Obrażenia: 110
Koszt many: 30
- Szpon Beliara (krąg 4)
Obrażenia: 180
Koszt many: 35
- Szpon Beliara (krąg 5)
Obrażenia: 250
Koszt many: 40
- Szpon Beliara (krąg 6)
Obrażenia: 350
Koszt many: 50
- Szpon Beliara (z duszą - krąg 2)
Obrażenia: 500
Koszt many: 80

- Przyzwanie Demona Legionu (4 krąg)
Koszt many: 100

- Mora Ulartu
Koszt many: 20

- Krzyż Elementów
Obrażenia: 9999

- Tworzenie Golema (krąg 3) (koszt: 20PN, 2000szt. złota)
Koszt many: 100

- Przyzwanie Bagiennego Golema (krąg 4) (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 100

- Stworzenie Strażnika (krąg 3)
Koszt many: 100

- Gniew Stwórcy
Obrażenia: 1000
Koszt many: 200

- Światło (krąg 1) (koszt: 1PN, 100szt. złota)
Czas trwania: 5
Koszt many: 10

- Leczenie lekkich ran (krąg 1) (koszt: 3PN, 300szt. złota)
Leczenie: 250
Koszt many: 25

- Leczenie średnich ran (krąg 2) (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Leczenie: 500
Koszt many: 50

- Leczenie ciężkich ran (krąg 3) (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Leczenie: 1000
Koszt many: 100

- Zmniejszenie potwora (krąg 3) (koszt: 15PN, 1500szt. złota)
Koszt many: 60

- Zniszczenie ożywieńca (krąg 2) (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Obrażenia: 9999
Koszt many: 60

- Przyzwanie wilka (krąg 2) (koszt: 4PN, 400szt. złota)
Koszt many: 30

--------------------Czary Paladyna--------------------

- Błędny Ognik (koszt: 1PN, 100szt. złota)
Czas trwania: 5
Koszt many: 30

- Małe uleczenie (koszt: 3PN, 300szt. złota)
Leczenie: 100
Koszt many: 25

- Średnie uleczenie (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Leczenie: 300
Koszt many: 50

- Duże uleczenie (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Leczenie: 600
Koszt many: 75

- Święta strzała (koszt: 3PN, 300szt. złota)
Obrażenia: 100
Koszt many: 10

- Wypędzenie zła (koszt: 5PN, 500szt. złota)
Obrażenia: 250
Koszt many: 30

- Zniszczenie zła (koszt: 10PN, 1000szt. złota)
Obrażenia: 500
Koszt many: 60

---------------Runy Strażnika---------------

- Gojenie Ran (Poziom 1)
Leczenie: 150
Koszt many: 50

- Gojenie Ran (Poziom 2)
Leczenie: 300
Koszt many: 100

- Gojenie Ran (Poziom 3)
Leczenie: 500
Koszt many: 125

- Gojenie Ran (Poziom 4)
Leczenie: 750
Koszt many: 200

- Droga wojny
Obrażenia: 80
Koszt many: 20

- Głos Strażnika
Obrażenia: 150
Koszt many: 25

- Fala gniewu
Obrażenia: 220
Koszt many: 30

- Strażnik-Opiekun
Obrażenia: 350
Koszt many: 35

Thompson
31-01-14, 18:16
Tizgar mi pisał, że "Rzeźnik" podpada pod te gorsze progi, muszę to sprawdzić. (edit// wychodzi, że jest tak, jak pisałem)

Progi i koszty nauki


Dla poziomów "Trudny" i "SuperHARD"

Siła i zręczność
powyżej 200 - 6PN
od 120 do 200 - 5PN
od 80 do 120 - 4PN
od 40 do 80 -3PN
od 20 do 40 - 2PN
do 20 - 1PN

Mana
powyżej 250 - 5PN
od 150 do 250 - 4PN
od 80 do 150 - 3PN
od 40 do 80 - 2PN
do 40 - 1PN


Dla reszty poziomów

Siła i zręczność
powyżej 400 - 6PN
od 250 do 400 - 5PN
od 120 do 250 - 4PN
od 60 do 120 - 3PN
od 30 do 60 - 2PN
do 30 - 1PN

Mana
powyżej 400 - 5PN
od 200 do 400 - 4PN
od 100 do 200 - 3PN
od 50 do 100 - 2PN
do 50 - 1PN


Wspólne dla wszystkich poziomów

Walka
powyżej 80 - 5PN
od 60 do 80 - 4PN
od 40 do 60 - 3PN
od 20 do 40 - 2PN
do 20 - 1PN

Życie
powyżej 1000 - 6PN
od 500 do 1000 - 4PN
od 250 do 500 - 2PN
do 250 - 1PN

Wytrzymałość
powyżej 80 - 5PN
od 60 do 80 - 4PN
od 40 do 60 - 3PN
od 20 do 40 - 2PN
do 20 - 1PN


Teraz koszty nauki w złocie. Otóż nie zależy do od ilości atrybutu, lecz od progu w jakim jesteśmy oraz poziomu postaci.

Tutaj mnożniki dla atrybutów, które obowiązują przy danym poziomie postaci

od 100 poziomu - PN * 1000
od 70 do 99 poziomu - PN * 750
od 60 do 69 poziomu - PN * 500
od 50 do 59 poziomu - PN * 400
od 45 do 49 poziomu - PN * 350
od 40 do 44 poziomu - PN * 250
od 35 do 39 poziomu - PN * 200
od 30 do 34 poziomu - PN * 150
od 25 do 29 poziomu - PN * 100
od 20 do 24 poziomu - PN * 75
od 15 do 19 poziomu - PN * 50
od 10 do 14 poziomu - PN * 30
od 5 do 9 poziomu - PN * 20
do 4 poziomu - PN * 10

Dla przykładu - mamy 100pkt siły. Chcemy się nauczyć 5 siły, a mamy 55 poziom. Dla poziomów innych niż "Trudny" i "SuperHARD" za 5 siły płacimy 15PN. Czyli koszt nauki w złocie wynosi 15 * 400. Więc płacimy 6000szt. złota za 5pkt siły.

Mnożniki dla umiejętności walki są trochę inne.

od 100 poziomu - PN * 300
od 70 do 99 poziomu - PN * 200
od 60 do 69 poziomu - PN * 150
od 50 do 59 poziomu - PN * 125
do 40 do 49 poziomu - PN * 100
od 30 do 39 poziomu - PN * 75
od 20 do 29 poziomu - PN * 50
od 10 do 19 poziomu - PN * 30
do 9 poziomu - PN * 15

Dla wytrzymałości wzór jest jeden - PN * 100
Dla życia również - PN * 250

Dla przykładu - mamy 1200pkt życia i chcemy nauczyć się 25pkt życia u Torlofa. Koszt 25pkt życia to 30PN. Czyli łatwo to obliczyć - 30PN * 250 = 7500szt. złota.

Mam nadzieję, że to pomoże wam planować postać, bo poźniej koszty atrybutów wzrastają ogromnie.

Thompson
31-01-14, 18:47
Może jeszcze biżuterię zrobię, jeśli będzie warto.

Spis Pancerzy



Dziurawa Kolczuga
Ochrona przed ostrzami: 20
Ochrona przed obuchami: 20
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Proste Spodnie Górnika
Ochrona przed ostrzami: 1
Ochrona przed obuchami: 1
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Spodnie Górnika
Ochrona przed ostrzami: 3
Ochrona przed obuchami: 3
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Strój Chłopki
Ochrona przed ostrzami: 5
Ochrona przed obuchami: 5
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Sukienka
Ochrona przed ostrzami: 5
Ochrona przed obuchami: 5
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Odzież Chłopa
Ochrona przed ostrzami: 5
Ochrona przed obuchami: 5
Ochrona przed strzałami: 5
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Odzież Chłopa
Ochrona przed ostrzami: 0
Ochrona przed obuchami: 0
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka odzież Mieszczanina
Ochrona przed ostrzami: 15
Ochrona przed obuchami: 15
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Sukienka Wieśniaczki
Ochrona przed ostrzami: 10
Ochrona przed obuchami: 10
Ochrona przed strzałami: 5
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Strój Obywatelki
Ochrona przed ostrzami: 10
Ochrona przed obuchami: 10
Ochrona przed strzałami: 5
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Strój Chłopa
Ochrona przed ostrzami: 10
Ochrona przed obuchami: 10
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Strój Mieszczanina
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 25
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Luksusowy strój obywatelki
Ochrona przed ostrzami: 15
Ochrona przed obuchami: 15
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Luksusowy strój obywatela
Ochrona przed ostrzami: 35
Ochrona przed obuchami: 35
Ochrona przed strzałami: 35
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Odzież Oberżysty
Ochrona przed ostrzami: 20
Ochrona przed obuchami: 20
Ochrona przed strzałami: 5
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Odzież Kowala
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 20
Ochrona przed magią: 0

Odzież Alchemika
Ochrona przed ostrzami: 20
Ochrona przed obuchami: 20
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 10

Szata Sędziego
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Szata Maga
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 30

Kaftan Gubernatora
Ochrona przed ostrzami: 35
Ochrona przed obuchami: 35
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Przepaska Bractwa Śniącego
Wymagana siła: 5
Ochrona przed ostrzami: 10
Ochrona przed obuchami: 10
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 5

Ulepszona Przepaska Bractwa Śniącego
Wymagana siła: 15
Ochrona przed ostrzami: 20
Ochrona przed obuchami: 20
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed upadkiem: 0
Ochrona przed magią: 5

Odzież Czeladnika Kowala
Wymagana siła: 5
Ochrona przed ostrzami: 20
Ochrona przed obuchami: 20
Ochrona przed strzałami: 5
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 0

Odzież Czeladnika Kowala-x1
Wymagana siła: 15
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 15
Ochrona przed magią: 0

Odzież Czeladnika Kowala-x2
Wymagana siła: 20
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 20
Ochrona przed magią: 0

Odzież Czeladnika Kowala-x3
Wymagana siła: 25
Ochrona przed ostrzami: 35
Ochrona przed obuchami: 35
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 25
Ochrona przed magią: 0

Odzież Czeladnika Kowala-x4
Wymagana siła: 30
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 25
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 0

Odzież Czeladnika Kowala-x5
Wymagana siła: 35
Ochrona przed ostrzami: 45
Ochrona przed obuchami: 45
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 35
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Myśliwego
Wymagana siła: 5
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Odzież Czeladnika Alchemika
Wymagana siła: 5
Ochrona przed ostrzami: 15
Ochrona przed obuchami: 15
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 10

Mistrzowski Pancerz Mordercy
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Mordercy
Wymagana siła: 30
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 0

Mistrzowski Pancerz Mordercy
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 60
Ochrona przed ogniem: 25
Ochrona przed magią: 10

Lekka Zbroja Strażnika
Wymagana siła: 40
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Kuta Zbroja Strażnika x1
Wymagana siła: 45
Ochrona przed ostrzami: 45
Ochrona przed obuchami: 45
Ochrona przed strzałami: 25
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Kuta Zbroja Strażnika x2
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Kuta Zbroja Strażnika x3
Wymagana siła: 55
Ochrona przed ostrzami: 55
Ochrona przed obuchami: 55
Ochrona przed strzałami: 35
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Kuta Zbroja Strażnika x4
Wymagana siła: 60
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekka Kuta Zbroja Strażnika x5
Wymagana siła: 65
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Lekki Pancerz Najemnika
Wymagana siła: 45
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Kuty Pancerz Najemnika x1
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Kuty Pancerz Najemnika x2
Wymagana siła: 55
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 25
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Kuty Pancerz Najemnikaa x3
Wymagana siła: 60
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Kuty Pancerz Najemnika x4
Wymagana siła: 65
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 35
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Kuty Pancerz Najemnika x5
Wymagana siła: 70
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Pancerz Najemnika
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 5

Kuty Pancerz Najemnika x1
Wymagana siła: 60
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 5

Kuty Pancerz Najemnika x2
Wymagana siła: 70
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 60
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 5

Kuty Pancerz Najemnika x3
Wymagana siła: 80
Ochrona przed ostrzami: 80
Ochrona przed obuchami: 80
Ochrona przed strzałami: 70
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 10

Kuty Pancerz Najemnika x4
Wymagana siła: 90
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 10

Kuty Pancerz Najemnika x5
Wymagana siła: 100
Ochrona przed ostrzami: 110
Ochrona przed obuchami: 110
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 15

Pancerz Nowicjusza Bractwa Śniącego
Wymagana siła: 25
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Ciężki Pancerz Nowicjusza Bractwa Śniącego
Wymagana siła: 40
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Szata Nowicjusza Magów Ognia
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 10

Szata Nowicjusza Magów Wody
Ochrona przed ostrzami: 35
Ochrona przed obuchami: 35
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 15
Ochrona przed magią: 15

Szata Nowicjusza Mrocznego Maga
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Lekkie szaty Maga Ognia
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 30

Szata Maga Ognia
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 60
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 50

Szata Maga Wody
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 60

Szata Mrocznego Maga
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 50

Szata Guru Bractwa Śniącego
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 50

Pancerz Wodnego Kręgu
Wymagana siła: 25
Ochrona przed ostrzami: 30
Ochrona przed obuchami: 30
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Kuty Pancerz Wodnego Kręgu x1
Wymagana siła: 35
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 25
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Kuty Pancerz Wodnego Kręgu x2
Wymagana siła: 45
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 35
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Kuty Pancerz Wodnego Kręgu x3
Wymagana siła: 55
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 45
Ochrona przed ogniem: 20
Ochrona przed magią: 20

Kuty Pancerz Wodnego Kręgu x4
Wymagana siła: 65
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 55
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 30

Kuty Pancerz Wodnego Kręgu x5
Wymagana siła: 70
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 75
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 40

Lekki Pancerz Pirata
Wymagana siła: 55
Ochrona przed ostrzami: 55
Ochrona przed obuchami: 55
Ochrona przed strzałami: 35
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Pirata
Wymagana siła: 60
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Ciężki Pancerz Pirata
Wymagana siła: 100
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki Pancerz Bandyty
Wymagana siła: 15
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Bandyty
Wymagana siła: 20
Ochrona przed ostrzami: 35
Ochrona przed obuchami: 35
Ochrona przed strzałami: 15
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Ciężki Pancerz Bandyty
Wymagana siła: 30
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 20
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Cienia
Wymagana siła: 40
Ochrona przed ostrzami: 40
Ochrona przed obuchami: 40
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 5

Kuty Pancerz Cienia
Wymagana siła: 45
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 35
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 5

Zbroja Cienia
Wymagana siła: 60
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Kuta Zbroja Cienia
Wymagana siła: 65
Ochrona przed ostrzami: 65
Ochrona przed obuchami: 65
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Lekki pancerz straży
Wymagana siła: 70
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 60
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Lekki kuty pancerz straży
Wymagana siła: 75
Ochrona przed ostrzami: 75
Ochrona przed obuchami: 75
Ochrona przed strzałami: 65
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Straży
Wymagana siła: 80
Ochrona przed ostrzami: 80
Ochrona przed obuchami: 80
Ochrona przed strzałami: 65
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Kuty Pancerz Straży
Wymagana siła: 85
Ochrona przed ostrzami: 85
Ochrona przed obuchami: 85
Ochrona przed strzałami: 70
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Ciężki Pancerz Straży
Wymagana siła: 75
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Ciężki Kuty Pancerz Straży
Wymagana siła: 85
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 85
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Magnata
Wymagana siła: 100
Ochrona przed ostrzami: 105
Ochrona przed obuchami: 105
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Pancerz Gomeza
Wymagana siła: 110
Ochrona przed ostrzami: 110
Ochrona przed obuchami: 110
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Pancerz z Płytek Pełzaczy
Wymagana siła: 75
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 110
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 0

Ciężki Pancerz Strażnika
Wymagana siła: 80
Ochrona przed ostrzami: 80
Ochrona przed obuchami: 80
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 15
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika x1
Wymagana siła: 90
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 85
Ochrona przed ogniem: 20
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika x2
Wymagana siła: 100
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 25
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika x3
Wymagana siła: 110
Ochrona przed ostrzami: 110
Ochrona przed obuchami: 110
Ochrona przed strzałami: 95
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika x4
Wymagana siła: 120
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 35
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika x5
Wymagana siła: 130
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 15

Ciężki Pancerz Najemnika
Wymagana siła: 85
Ochrona przed ostrzami: 80
Ochrona przed obuchami: 80
Ochrona przed strzałami: 70
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Najemnika x1
Wymagana siła: 95
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Najemnika x2
Wymagana siła: 105
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 5

Ciężki Kuty Pancerz Najemnika x3
Wymagana siła: 115
Ochrona przed ostrzami: 110
Ochrona przed obuchami: 110
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Ciężki Kuty Pancerz Najemnika x4
Wymagana siła: 125
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 110
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Ciężki Kuty Pancerz Najemnika x5
Wymagana siła: 135
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 25
Ochrona przed magią: 25

Zbroja Paladyna
Wymagana siła: 120
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 35
Ochrona przed magią: 20

Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x1
Wymagana siła: 130
Ochrona przed ostrzami: 130
Ochrona przed obuchami: 130
Ochrona przed strzałami: 110
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 25

Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x2
Wymagana siła: 140
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 45
Ochrona przed magią: 30

Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x3
Wymagana siła: 150
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 40

Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x4
Wymagana siła: 160
Ochrona przed ostrzami: 160
Ochrona przed obuchami: 160
Ochrona przed strzałami: 140
Ochrona przed ogniem: 55
Ochrona przed magią: 45

Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x5
Wymagana siła: 170
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 160
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 60

Konsekrowana Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą
Wymagana siła: 120
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 150
Ochrona przed magią: 140

Ciężka Zbroja Paladyna
Wymagana siła: 160
Ochrona przed ostrzami: 160
Ochrona przed obuchami: 160
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 40

Ciężka Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x1
Wymagana siła: 170
Ochrona przed ostrzami: 170
Ochrona przed obuchami: 170
Ochrona przed strzałami: 140
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 45

Ciężka Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x2
Wymagana siła: 180
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 50

Ciężka Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x3
Wymagana siła: 190
Ochrona przed ostrzami: 190
Ochrona przed obuchami: 190
Ochrona przed strzałami: 160
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 55

Ciężka Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x4
Wymagana siła: 200
Ochrona przed ostrzami: 200
Ochrona przed obuchami: 200
Ochrona przed strzałami: 170
Ochrona przed ogniem: 90
Ochrona przed magią: 60

Ciężka Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą x5
Wymagana siła: 210
Ochrona przed ostrzami: 220
Ochrona przed obuchami: 220
Ochrona przed strzałami: 200
Ochrona przed ogniem: 110
Ochrona przed magią: 80

Konsekrowana Ciężka Zbroja Paladyna Wzmocniona Rudą
Wymagana siła: 160
Ochrona przed ostrzami: 200
Ochrona przed obuchami: 200
Ochrona przed strzałami: 180
Ochrona przed ogniem: 180
Ochrona przed magią: 170

Lekki Pancerz Łowcy Smoków
Wymagana siła: 110
Ochrona przed ostrzami: 110
Ochrona przed obuchami: 110
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 20
Ochrona przed magią: 10

Lekki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x1
Wymagana siła: 120
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 25
Ochrona przed magią: 15

Lekki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x2
Wymagana siła: 130
Ochrona przed ostrzami: 130
Ochrona przed obuchami: 130
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 20

Lekki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x3
Wymagana siła: 140
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 110
Ochrona przed ogniem: 35
Ochrona przed magią: 25

Lekki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x4
Wymagana siła: 150
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 30

Lekki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x5
Wymagana siła: 160
Ochrona przed ostrzami: 170
Ochrona przed obuchami: 170
Ochrona przed strzałami: 140
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 40

Zbroja Łowcy Smoków
Wymagana siła: 130
Ochrona przed ostrzami: 130
Ochrona przed obuchami: 130
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 15

Kuta Zbroja Łowcy Smoków x1
Wymagana siła: 140
Ochrona przed ostrzami: 145
Ochrona przed obuchami: 145
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 45
Ochrona przed magią: 20

Kuta Zbroja Łowcy Smoków x2
Wymagana siła: 150
Ochrona przed ostrzami: 160
Ochrona przed obuchami: 160
Ochrona przed strzałami: 140
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 25

Kuta Zbroja Łowcy Smoków x3
Wymagana siła: 160
Ochrona przed ostrzami: 175
Ochrona przed obuchami: 175
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 55
Ochrona przed magią: 30

Kuta Zbroja Łowcy Smokówi x4
Wymagana siła: 170
Ochrona przed ostrzami: 190
Ochrona przed obuchami: 190
Ochrona przed strzałami: 160
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 35

Kuta Zbroja Łowcy Smoków x5
Wymagana siła: 180
Ochrona przed ostrzami: 220
Ochrona przed obuchami: 220
Ochrona przed strzałami: 190
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 45

Ciężki Pancerz Łowcy Smoków
Wymagana siła: 180
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 20

Ciężki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x1
Wymagana siła: 190
Ochrona przed ostrzami: 200
Ochrona przed obuchami: 200
Ochrona przed strzałami: 170
Ochrona przed ogniem: 65
Ochrona przed magią: 25

Ciężki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x2
Wymagana siła: 200
Ochrona przed ostrzami: 220
Ochrona przed obuchami: 220
Ochrona przed strzałami: 190
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 30

Ciężki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x3
Wymagana siła: 210
Ochrona przed ostrzami: 240
Ochrona przed obuchami: 240
Ochrona przed strzałami: 210
Ochrona przed ogniem: 75
Ochrona przed magią: 35

Ciężki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x4
Wymagana siła: 220
Ochrona przed ostrzami: 260
Ochrona przed obuchami: 260
Ochrona przed strzałami: 230
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 40

Ciężki Kuty Pancerz Łowcy Smoków x5
Wymagana siła: 230
Ochrona przed ostrzami: 300
Ochrona przed obuchami: 300
Ochrona przed strzałami: 260
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed magią: 50

Musisz przynzlażeć do bractwa (mieć odpowiedni strój).
Wymagana siła: 45
Ochrona przed ostrzami: 45
Ochrona przed obuchami: 45
Ochrona przed strzałami: 0
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 10

Lekki Pancerz Strażnika Bractwa
Wymagana siła: 45
Ochrona przed ostrzami: 45
Ochrona przed obuchami: 45
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 15
Ochrona przed magią: 10

Lekki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x1
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 40
Ochrona przed ogniem: 25
Ochrona przed magią: 20

Lekki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x2
Wymagana siła: 55
Ochrona przed ostrzami: 60
Ochrona przed obuchami: 60
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 35
Ochrona przed magią: 30

Lekki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x3
Wymagana siła: 60
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 60
Ochrona przed ogniem: 45
Ochrona przed magią: 40

Lekki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x4
Wymagana siła: 65
Ochrona przed ostrzami: 80
Ochrona przed obuchami: 80
Ochrona przed strzałami: 70
Ochrona przed ogniem: 55
Ochrona przed magią: 50

Lekki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x5
Wymagana siła: 75
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 70

Pancerz Strażnika Bractwa
Wymagana siła: 120
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 110
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 40

Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x1
Wymagana siła: 127
Ochrona przed ostrzami: 130
Ochrona przed obuchami: 130
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 45
Ochrona przed magią: 45

Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x2
Wymagana siła: 134
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 50

Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x3
Wymagana siła: 141
Ochrona przed ostrzami: 155
Ochrona przed obuchami: 155
Ochrona przed strzałami: 140
Ochrona przed ogniem: 55
Ochrona przed magią: 55

Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x4
Wymagana siła: 148
Ochrona przed ostrzami: 170
Ochrona przed obuchami: 170
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 60

Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x5
Wymagana siła: 155
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 180
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 80

Ciężki Pancerz Strażnika Bractwa
Wymagana siła: 160
Ochrona przed ostrzami: 160
Ochrona przed obuchami: 160
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 50

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x1
Wymagana siła: 170
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 140
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 70

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x2
Wymagana siła: 180
Ochrona przed ostrzami: 200
Ochrona przed obuchami: 200
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 90
Ochrona przed magią: 80

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x3
Wymagana siła: 190
Ochrona przed ostrzami: 210
Ochrona przed obuchami: 210
Ochrona przed strzałami: 160
Ochrona przed ogniem: 110
Ochrona przed magią: 100

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika Bractwax4
Wymagana siła: 200
Ochrona przed ostrzami: 230
Ochrona przed obuchami: 230
Ochrona przed strzałami: 180
Ochrona przed ogniem: 130
Ochrona przed magią: 120

Ciężki Kuty Pancerz Strażnika Bractwa x5
Wymagana siła: 210
Ochrona przed ostrzami: 260
Ochrona przed obuchami: 260
Ochrona przed strzałami: 210
Ochrona przed ogniem: 160
Ochrona przed magią: 150

Ciężkie Szaty Maga Ognia
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 150
Ochrona przed magią: 100

Bojowa Szata Maga Ognia
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 190
Ochrona przed magią: 130

Ciężka Szata Maga Wody
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed magią: 125

Ciężkie Szaty Mrocznego Maga
Ochrona przed ostrzami: 130
Ochrona przed obuchami: 130
Ochrona przed strzałami: 85
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 150

Ciężka Szata Guru Bractwa Śniącego
Ochrona przed ostrzami: 115
Ochrona przed obuchami: 115
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed magią: 100

Pancerz Królewskiego Strażnika
Wymagana siła: 70
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 70
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 10
Ochrona przed magią: 10

Pancerz Mrocznego Strażnika
Wymagana siła: 90
Ochrona przed ostrzami: 90
Ochrona przed obuchami: 90
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 40

Pancerz Orków
Wymagana siła: 150
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 25

Pancerz Rycerza Śmierci
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 130
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 25

Pancerz Lorda Śmierci
Ochrona przed ostrzami: 200
Ochrona przed obuchami: 200
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 35

Szata Ciemności
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 150

Szata Ognistych Płomieni
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 150
Ochrona przed magią: 80

Szata Spokojnych Wód
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 120
Ochrona przed magią: 120

Szata Niezniszczalnej Skały
Ochrona przed ostrzami: 180
Ochrona przed obuchami: 180
Ochrona przed strzałami: 180
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 80

Lekki Pancerz z Rudy
Wymagana siła: 250
Ochrona przed ostrzami: 220
Ochrona przed obuchami: 220
Ochrona przed strzałami: 190
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed upadkiem: 90
Ochrona przed magią: 90

Pancerz Ciemności Wykonany z Rudy
Wymagana siła: 230
Ochrona przed ostrzami: 210
Ochrona przed obuchami: 210
Ochrona przed strzałami: 170
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed upadkiem: 110
Ochrona przed magią: 110

Szata Poszukiwacza
Ochrona przed ostrzami: 70
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 50
Ochrona przed ogniem: 60
Ochrona przed magią: 60

Ciężka Szata Poszukiwacza
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 250
Ochrona przed strzałami: 150
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed magią: 100

Szata Adepta Żywiołów
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 80

Szata Xardasa
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 105
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed magią: 150

Szata Nowicjusza Magów Ognia
Ochrona przed ostrzami: 25
Ochrona przed obuchami: 25
Ochrona przed strzałami: 10
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 10

Pancerz Cor-Angara
Ochrona przed ostrzami: 190
Ochrona przed obuchami: 190
Ochrona przed strzałami: 160
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 50

Szata Lester
Ochrona przed ostrzami: 105
Ochrona przed obuchami: 105
Ochrona przed strzałami: 60
Ochrona przed ogniem: 20
Ochrona przed magią: 20

Pancerz Asmala
Wymagana siła: 50
Ochrona przed ostrzami: 50
Ochrona przed obuchami: 50
Ochrona przed strzałami: 30
Ochrona przed ogniem: 5
Ochrona przed magią: 0

Pancerz Diego
Ochrona przed ostrzami: 100
Ochrona przed obuchami: 100
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 25

Ciężka Szata Guru Bractwa Śniącego
Ochrona przed ostrzami: 110
Ochrona przed obuchami: 110
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 100
Ochrona przed magią: 100

Pancerz Kruka
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 40

Pancerz Grega
Wymagana siła: 100
Ochrona przed ostrzami: 120
Ochrona przed obuchami: 120
Ochrona przed strzałami: 80
Ochrona przed ogniem: 0
Ochrona przed magią: 0

Szata Opiekuna Ciemności
Ochrona przed ostrzami: 250
Ochrona przed obuchami: 250
Ochrona przed strzałami: 220
Ochrona przed ogniem: 80
Ochrona przed magią: 150

Szata Opiekuna Ognia
Ochrona przed ostrzami: 250
Ochrona przed obuchami: 250
Ochrona przed strzałami: 250
Ochrona przed ogniem: 150
Ochrona przed magią: 80

Szata Opiekuna Wody
Ochrona przed ostrzami: 250
Ochrona przed obuchami: 250
Ochrona przed strzałami: 250
Ochrona przed ogniem: 120
Ochrona przed magią: 120

Szata Opiekuna Skały
Ochrona przed ostrzami: 300
Ochrona przed obuchami: 300
Ochrona przed strzałami: 300
Ochrona przed ogniem: 90
Ochrona przed magią: 90

Widmowy Pancerz Wojenny
Ochrona przed ostrzami: 130
Ochrona przed obuchami: 130
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 70
Ochrona przed magią: 70

Pancerz Upadłego Rycerza
Ochrona przed ostrzami: 140
Ochrona przed obuchami: 140
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 30
Ochrona przed magią: 40

Starożytny Pancerz
Ochrona przed ostrzami: 150
Ochrona przed obuchami: 150
Ochrona przed strzałami: 90
Ochrona przed ogniem: 40
Ochrona przed magią: 40

Pancerz Upadłego Paladyna
Ochrona przed ostrzami: 160
Ochrona przed obuchami: 160
Ochrona przed strzałami: 120
Ochrona przed ogniem: 45
Ochrona przed magią: 50

Demoniczny Pancerz
Ochrona przed ostrzami: 160
Ochrona przed obuchami: 160
Ochrona przed strzałami: 100
Ochrona przed ogniem: 50
Ochrona przed magią: 60

Thompson
02-02-14, 14:04
Lekko poprawiony spis gandalfa z tM. (muszę dodać tutaj coś jeszcze, ale to później)

Mikstury
Mikstury, których trzeba się nauczyć (wszystkiego uczą Constantino oraz Sagitta):

1. Esencja lecznicza (1PN)
Właściwości: Regeneruje 40pkt oraz 15% HP.
Składniki: 2 rośliny lecznicze

2. Ekstrat leczniczy (3PN)
Właściwości: Regeneruje 80pkt oraz 30% HP.
Składniki: 2 zioła lecznicze

3. Eliksir leczniczy (5PN)
Właściwości: Regeneruje 120 oraz 50% HP.
Składniki: 1korzeń leczniczy

4. Eliksir życia (10PN)
Właściwości: +10 HP na stałe
Składniki: 3 korzenie lecznicze, szczaw królewski

5. Esencja many (1PN)
Właściwości: Regeneruje 20pkt oraz 15% many.
Składniki: 2 ogniste pokrzywy

6. Ekstrat many (3PN)
Właściwości: Regeneruje 40pkt oraz 30% many.
Składniki: 2 ogniste zioła

7. Eliksir many (5PN)
Właściwości: Regeneruje 70 pkt oraz 50% many.
Składniki: 1 ognisty korzeń

8. Eliksir ducha (10PN)
Właściwości: Mana +2
Składniki: 3 ogniste korzenie

9. Eliksir siły (20PN)
Właściwości: Siła +3
Składniki: smoczy korzeń, szczaw królewski

10. Eliksir zręczności (20PN)
Właściwości: Zręczność +3
Składniki: goblinie jagody, szczaw królewski

11. Mikstura szybkości (5PN) (uczy Ignaz)
Właściwości: Sprint przez 5 minut
Składniki: zębate ziele

12. Mikstura wytrzymałości (1PN)
Właściwości: Regeneruje całą Wytrzymałość
Składniki: 3 serafisy

13. Misktura wytrzymałości z jagód trolla (5PN)
Właściwości: Wytrzymałość +3
Składniki: 5 serafisów, jagoda trolla

Mikstury z receptur (dane w nawiasach to ilość monet do zapłacenia za daną miksturę)

1. Pełnia życia (1000)
Właściwości: Regeneruje całe HP
Składniki: 3 esencje lecznicze
Handlarz: Constantino, Sagitta

2. Pełnia many (1500)
Właściwości: Regeneruje całą manę
Handlarz: Constantino, Sagitta

3. Mikstura z jagód (3000)
Właściwości: HP + 10 * 2
Składniki: 25 leśnych lub polnych jagód, korzeń leczniczy
Handlarz: Lutero

4. Mikstura z ciemnych grzybów (1500)
Właściwości: Mana + 3
Składniki: 25 ciemnych grzybów, ogniste ziele
Handlarz: Constantino

5. Mikstura ochrony przed magią (1700)
Właściwości: Ochrona przed magią +5
Składniki: 25 mięs kopaczy, gin
Handlarz: Constantino

6. Mikstura z głów polnych pełzaczy (3000)
Właściwości: Inteligencja + 3
Składniki: 10 głów polnego pełzacza, łodyga bagiennego ziela
Handlarz: Cronos

7. Mikstura ochrony przed upadkiem (2000)
Właściwości: +10 do ochrony przed upadkiem (czas trwania: 15 sekund, efekt się kumuluje)
Składniki: 15 skrzydeł krwiopijcy, chwast
Handlarz: Samuel

8. Mikstura wytrzymałości z serc trolli (2000)
Właściwości: Wytrzymałość + 5
Składniki: 5 serc trolla, gin
Handlarz: Sagita

9. Eliksir ochrony przed ogniem (3000)
Właściwości: Ochrona przed ogniem + 5
Składniki: 5 języków ognistego jaszczura, chwast, ogniste ziele
Handlarz: Gorax

10. Mikstura siły z serc orków (3000)
Właściwości: Siła + 2
Składniki: 100serc orków, orkowy bimber
Handlarz: Tandor

11. Mikstura zręczności z serc jaszczuroludzi (3000)
Właściwości: Zręczność + 2
Składniki: 50 serc jaszczuroludzi, wino
Handlarz: Engor

12. Mikstura szybkości z mięsa zębaczy
Działanie: Sprint
Składniki: 25 mięsa zębacza, grog, chwast
Handlarz: Sengrath

Mikstury robione przez NPC a także potrzebne do zadań/znajdowane podczas zadań

1. Orkowy napój mocy
Właściwości: +2 Siła, +2 Zręczność, -12 Mana
Składniki: orkowy eliksir, 300sztuk złota (dla Maga Ognia tylko eliksir)
Twórca: Neoras

2. Embarlo Firgasto
Właściwości: Siła/Zręczność +10, +2 Inteligencja
Składniki: 10 smoczych jaj, czarna perła, siarka

3. Mikstura ze smoczych jaj
Właściwości: Siła +5
Składniki: smocze jajo
Twórca: Neoras

4. Mikstura przemiany umysłu
Właściwości: doświadczenie + 1000
Składniki: 2 żądła krwiopijców, ekstrat many, esencja lecznicza, woreczek ziaren czerwonego pieprzu

5. Eliksir ze słonecznego aloesu
Właściwości: +5 odporności na broń oraz strzały
Składniki: słoneczny aloes
Twórca: Sagitta

Thompson
02-02-14, 14:37
Reb V2.1PL poziom średni (post uzytkownika "Tituf" z tM)

Spis Bossów

KHORINIS

Teneklyk (2/600) - Okolice słonecznego kręgu
Raboglav (2/600) - Wysepka na jeziorze koło chaty Erola
Lucjan (1/450) - Jaskinia w kotlinie z Lesterem. Zadanie od opiekuna Dagotha
Mirbl (1/450) - Bimbrownia Vina, las na wschodzie
Królowa pełzaczy (2/600) - Tam gdzie Antramentor
Antramentor (2/750) - Jaskinia koło piramid. Użyć przełącznika w mniejszej budowli.
Grimgash (1/520) - Jaskinia za farmą Onara.
Mroczny Golem (2/750) - Wieża na plaży, minąć żabką Skipa...
Ognedyh (2/600) - Przy wieży Nergala, kolejna plaża za Mrocznym Golemem
Inubis (2/2250) - Krypta koło farmy Onara. Drugi grobowiec.
Nergal (2/1000) - Wieża za trollami, na które poluje Grom. WARUNEK- załatwić Inubisa
Czarny Zębacz (1/520) - Okolice piramid, tam gdzie są ogniste jaszczury, zadanie od myśliwych
Fangarh-Nahat (2/1500) - 4 rozdział, zadanie od Ingmara(?) - jaskinia pod miastem
Nocny Łowca (2/750) - Kotlina z Lesterem, zadanie od myśliwych
Prawdziwy Duch Ognia (2/1500) - Teleport przy wykopaliskach magów. Zadanie od Opiekunów
Senga, Pan Cieni (3/3750) - Jaskinia z runą dla nowicjuszy. Trzeba dostać zadanie od opiekunów
Dzik(1/520) - Polana koło kamiennego kręgu we wschodnim lesie


FORT AZGAN

Mięsożerny krwiopijca (1/520) - Nie ma go? Szukaj dalej, nie byłeś wszędzie!


JARKENDAR

Dokuczliwy szczur (1/300) - Jaskinia na początku kanionu.
Far-Nagar (2/750) - Obozowisko orków przed domem uczonych
Duch krwawego ogara (2/600) - Kamienny ,,most" prowadzący na bagna od strony kanionu
Zestoblum (1/450) - Pozostalości budynku, na lewo -wychodząc z jaskini Juana
Kruk (2/1500) - No, bez przesady...
Senyak (5/750/15000) - Po zagraniu na rogu (również po uwolnieniu duszy i pożegnaniu się ze Szponem...)
Varrag-Hatash (2/1050) - Ekipa do likwidacji- budowle i świątynia. Kto-gdzie nie pamiętam... Zadanie magów
Varrag-Sata (2/750)
Varrag-Kazorg (2/750)
Varrag-Nazul (2/1050)
Varrag-Hashor (2/750)
Ur-Katan (2/1500)
Aligator - Wysepka na jeziorze, przy którym polowaliśmy z Jackiem Aligatorem
Samica pełzacza-modliszka - Dom uzdrowicieli - trzeba znaleźć wszystkie zapiski dziadka Bena


GÓRNICZA DOLINA

Hosh-Pak (2/750) - Na płaskowyżu, niedaleko zamku
Kamnelap (1/450) - Między wieżą X. a płaskowyżem
Strażnik Sfery1 (2/1200) - Zawalona kopalnia- wejście nad przejściem do Khorinis
Strażnik Sfery2 (2/1200) - Zatopiona wieża Xardasa
Strażnik Sfery3 (2/1200) - Obóz sekty, komnata Y beriona
Strażnik Sfery4 (2/1200) - Stara kopalnia, niedaleko kopalni Marcosa
Pandrodor(bagienny) (3/5250)
Pedrakhan(kamienny) (5/7500)
Feomathar(ognisty) (5/11250)
Finkregh(lodowy) (5/15000)
Oktogorgon (2/900) - W drodze do Lodowego Smoka, spaceruje po zamarzniętym jeziorze
Magmolemus (2/500) - Po lewej stronie zatopionej wieży X., płyniemy i mamy...
Tum-Pak (2/750) - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Nur-Shak (2/750) - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Farrok (2/500) - Miasto orków, chroni Salę Panów
Czarny Demon (3/3750) - Zatopiona wieża Xardasa (?)
Trujący pełzacz (1/520) - Stara kopalnia, tam gdzie sfera
Resheza (1/450) - Jaskinia niedaleko starego obozu bractwa
Dur-Kash (2/750) - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Nar-Shogan (2/750) - Prowadzi oblężenie Zamku, zadanie paladyna Orica
Rukvayya (1/520) - W drodze do kamiennego smoka
Zębacz-kościogłód (2/600) - Między kopalnią Markosa a miastem orków (?)
Przywódca stada (zębacz) (1/ - Okolice kopalni Fajetha
Ur-Thrall (2/2250) - Miasto orków- pomieszczenia "pałacowe" - Sala Panów
Varrag-Hatano (2/1400) - Szaman w Świątyni Śniącego
Varrag-Beck (2/1500) - Szaman w Świątyni Śniącego
Hosh-Mahat (2/1500) - Szaman w Świątyni Śniącego
Ur-Anago (2/1500) - Szaman w Świątyni Śniącego
Van-Grage (2/1500) - Szaman w Świątyni Śniącego
Hoshkar (3/3000) - Świątynia - tam, gdzie w G1 przebywał Śniący, posiadacz Uriziela...
Xash-Gor (3/3000) - Cmentarzysko orków
Kadar, Pan Cienia (3/3750) - Zadanie z chromaninami - znajdź i przeczytaj wszystkie...
Mroźny wilk (2/600) - Niedaleko Lodowych golemów i siedzących łowców
Opalla - Okolice dawnej tamy z G1
Wódz błotnych węży - Dawny obóz sekty
Królowa pełzaczy - W misji duchów kopaczy, stara kopalnia
Królowa pełzaczy - Kopalnia Silvestra, zwiał z niej Diego
Nekromanta-zombie - Jaskinia bólu - niedaleko wieży X.
Rush-Gar - Miasto Orków
Fangarh-Nahat - Miasto Orków
Rush-Gash (2/ [/b- Orkowy drakar (kajuta kapitana)
Nag Shore (Skała) (2/750) - Przywódca Klanu Skały- nad Świątynią Śpiocha, po skałach na górę...
Ur-Dah (2/750) - Powędrował na cmentarzysko orków
Ur-Shak (1/150) - Między wieżą X. a kopalnią rudy paladynów, na wzniesieniu
Hag-Tar (2/1120) - Zdobyty Zamek, komnata Garonda


[B]DOLINA CIENI

Dakat (3/3000) - Posiadacz Oka Gniewu i Talizmanu- krypta
Tserebus (2/750) - Psina biegająca przy obozie orków-duchów
Ogar żądny krwi - Na skałach przy obozie orków-duchów
Ur-Grom (2/750) - Miasto orków, po pokonaniu Azgalora, stoi niedaleko areny
Ur-Khan (2/750) - Obóz orków-duchów
Azgalor (5/22500) - Kamienna arena


ZAPOMNIANA WYSPA

Demonikon (5/7500) ) - Teleport na szczycie budowli. WARUNEK- zabrać na statek Miltena
Królowa pełzaczy - Jaskinia z rudą



IRDORATH

Tej gromadki nie sposób ominąć... idziemy tylko uparcie do przodu :

Ur-Vatah (2/1500)
Arhol (3/2250)
Poszukiwacz (5/7500)
Czerwony Smok (5/18750)
Smok Ożywieniec (5/30000)


KLASZTOR OPIEKUNÓW
Terinaks